Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan laver man logo??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ja det jeg faktisk ville hører om nogen som kan fortælle mig hvordan man laver logo'er?? hvad skal man bruge til det

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:06

Et logo kan laves i flere forskellige programmer, men det "rigtige" er at lave det i Adobe Illustrator så du har det som vectorgrafik.

Venlig hilsen
Louise

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 15:14

Der er også nogle hjemmesider hvor du kan lave et på og så betale et lille beløb :)

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:34

Som Louise siger, så er Vektor Grafik vejen frem. Dog er Adobe Illustrator langt fra det eneste produkt til dette. Iøvrigt er det hamrende dyrt for private. Tag hellere et kig på Inkscape, Corel Draw eller Gimp.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 15:40

Som de andre siger, så SKAL et logo laves i Vector format, så det er skalerbart. Illustrator er det bedste program, med der findes dog også gratis alternativer. Bruger selv Adobe Illustrator, er det er pengene værd. Men hvis du bare skal bruge det til et logo, og aldrig har prøvet det før, er det en dyr løsning. 

- Men på Fiverr kan man købe sig til et logo, til en 50'er - Som er ganske fint, hvis man finder den rigtige sælger. Men du skal ikke forvente det store, af Fiverr. 

Men hvis du selv vil i gang gratis, er Inkscape en god mulighed :) 

//Retromedia.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:23

Jeg er ked af hvis jeg fik formuleret mig forkert, havde skrevet fx. som et program som Adobe, men omformulerede svaret bagefter - så fik ikke lige det hele med da jeg også var igang med at oddse! Wink

Så reglen er at lave det som vectorgrafik - med et program som bl.a. Adobe Illustrator som kan fåes som Trial i 30 dage, hvis ikke det er blevet ændret. (Ellers findes der andre programmer som Rasmus nævner)

- Alt andet en vectorgrafik er useriøst, uambitiøs og opfundet ved en fejl! Stick out tongue

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 18:58

hej tak for alle svarene ja vil prøve at se på den der er gratis da jeg ikke er prof inden for det men vil bare gerne lærer lidt om det :D

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 19:14

hej nu har jeg prøvet at installere det inkscape gratis men hvorfor kan jeg ikke finde programmet??

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 19:20
Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 22:59

Inkscape der står det beskadiger min computer hvis jeg installere det?? så det jeg vil hører om kender i andre programmer hvor man kan lave og som er gratis??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)