Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder import

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude.

Jeg er total nybegynder på området import.

Jeg har nogle ideer til hvad jeg kunne tænke mig at importere.

Men hvad skal jeg være opmærksom på. Hvordan sikrer jeg at det er en reel leverandør og ikke bliver snydt.

Jeg har en god dialog omkring fortoldning, så det er ikke så meget på det område jeg søger info.

Ha' en fantstisk dag der ude.

Nicole

www.kidztown.dk

www.liisab.dk

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilke lande vil du importere fra? Der er stor forskel på at importere fra England og Kina, og der skal tages forskellige forholdsregler.

Hvis du er usikker på om firmaet er seriøst kan du overveje remburs: http://www.startvaekst.dk/remburs

Et godt råd er altid at besøge leverandøren, og se om det ligner et seriøst firma som du tør handle med, og så selvfølgelig få forudbetalinger ned på et minimum.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 10:21

Tak Nikolaj

Jeg har Kina og USA i tankerne.

Og måske lidt inden for EU.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:40

Går så ud fra du er importør registreret eller blir det, så alt det er på plads. Der er absolut risiko for at blive snydt ved import desværre og de færreste vil levere mod betaling efter modtagelse (læs ingen) lige som det skal være lidt seriøse beløb hvis man skal få remburs ind i billedet, men det er ellers godt

Du må tage risikoen, men som minimum finde leverandører, som vil kunne give dig referencer på andre i Europa de har leveret til gennem årene, OG - generelt, med mindre vi taler om småting i små partier, tage ud og besøge leverandøren, eller alliere dig med nogle danske/folk med dansk forbindelse i landet, som kan hjælpe. Der findes ex folk i DK som kommer fra Kina og kan hjælpe der, men alt koster

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 10:51

Hej,

Når det drejer sig om kina import er der helt sikkert mange svindlere. Jeg læste engang at man regnede med halvdelen af annoncørerene på dhgate.com er svindel, ikke for at afskrække dig :)

Jeg kan anbefale at når du har fundet en leverandør du mener du kan bruge så forhør dig på import/b2c eller lignende forums (engelske eller amerikanske) efter nogen der har erfaring med leverandøren, det har jeg ihvertfald gode erfaringer med, der er nærmest altid nogen der har erfaring med de leverandører jeg kan opdrive :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 11:43

tage ud og besøge leverandøren, eller alliere dig med nogle danske/folk med dansk forbindelse i landet, som kan hjælpe. Der findes ex folk i DK som kommer fra Kina og kan hjælpe der, men alt koster

Til Cookie: Rigtig god point!

Til Liisa: Hvis du har tid, og hvis det drejer sig om et lille beløb, og det betyder ikke så meget, selv om du mister dem, så kan du også forsøge at gøre det selv.  Forresten, Langt fleste kineser snyder ikke, men der er nogle, der gør.  Kina er jo så stort med mere end 1.3 mia. mennesker.

For en nybegynder, hvis du synes at risiko er for stor for dig eller du kan bruge din tid bedre på nogle andre ting, så vil jeg anbefale at du får hjælp fra nogle, der har mere erfaringer og de rigtige kompetencer til opgaven.

Held og lykke!

Mvh,

Anne Zhao

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)