Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder import

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude.

Jeg er total nybegynder på området import.

Jeg har nogle ideer til hvad jeg kunne tænke mig at importere.

Men hvad skal jeg være opmærksom på. Hvordan sikrer jeg at det er en reel leverandør og ikke bliver snydt.

Jeg har en god dialog omkring fortoldning, så det er ikke så meget på det område jeg søger info.

Ha' en fantstisk dag der ude.

Nicole

www.kidztown.dk

www.liisab.dk

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilke lande vil du importere fra? Der er stor forskel på at importere fra England og Kina, og der skal tages forskellige forholdsregler.

Hvis du er usikker på om firmaet er seriøst kan du overveje remburs: http://www.startvaekst.dk/remburs

Et godt råd er altid at besøge leverandøren, og se om det ligner et seriøst firma som du tør handle med, og så selvfølgelig få forudbetalinger ned på et minimum.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 10:21

Tak Nikolaj

Jeg har Kina og USA i tankerne.

Og måske lidt inden for EU.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:40

Går så ud fra du er importør registreret eller blir det, så alt det er på plads. Der er absolut risiko for at blive snydt ved import desværre og de færreste vil levere mod betaling efter modtagelse (læs ingen) lige som det skal være lidt seriøse beløb hvis man skal få remburs ind i billedet, men det er ellers godt