Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får pludselig en masse klik, øv...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
...giver også god mening at det spiller en rolle, for hvis du selv søger efter noget, klikker dig ind og tænker det var ikke lige det jeg søgte, så hopper du tilbage på Google...

Men hvordan kan google vide, om han fandt det, han søgte efter på siden og bare ikke havde brug for at klikke videre på hjemmesiden? Hvis jeg fx vil lære noget mere om bounce rate og deres indvirkning på placering på google, så vil jeg formentlig foretage søgningen flere gange for at få så mange relevante synspunkter som muligt. Jeg læser formentlig ikke andet på de forskellige blogs end den ene artikel, som google foreslår, når jeg søger på "bounce rate", men det er jo ikke negativt, at jeg ikke klikker videre på de forskellige blogs eller at jeg foretager søgningen flere gange?

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Så alt i alt, Google er klog, og lærer hele tiden af de ting deres brugere laver og gør, og selvfølgelig også det de enkelte hjemmesider gør. så der er ikke noget unfair over det.

Enig, google er klog, og derfor undrer det mig også, at når jeg søger på "bounce rate serp", så er første resultat en artikel (denne artikel), der argumenterer for at bounce rate ikke betyder noget for placeringer. Jeg siger ikke at han har ret, for jeg ved ikke nok om seo til det, men han kommer da med nogle gode pointer, synes jeg.

Har google selv meldt noget ud, eller er der nogle troværdige undersøgelser, jeg kan tygge mig igennem?

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder fornuftigt hvad du skriver, meen. Det er bare fra den ene dag til den anden steget med 150%,  Det er direkte trafik, og da jeg ligger meget langt væk i det organiske virker det mystisk. Jeg er endnu ikke gået igang med seo-delen, da jeg har brugt min tid på Adwords.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
Det er direkte trafik, og da jeg ligger meget langt væk i det organiske virker det mystisk.

Hvis der er tale om direkte trafik, vil det efter min overbevisning ikke have indflydelse på din ranking.

Google benytter ifølge dem selv ikke data fra Analytics og dermed vil jeg ikke mene de "kan se" direkte trafik på et site.

Dit website kan være nævnt i et offline medie - f.eks en lokalavis.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, jeg læner mig tilbage og afventer.

Jeg kan se på Analytic, at der på en "normal" dag er sammenhæng med hvad kunderne søger og det de finder.

Jeg tror ikke der har været noget medieomtale, da siden kun har været på i 2 uger. Jeg er heller ikke startet på linkbuilding endnu.

Jeg har før været under "angreb" af en konkurrent der har temmelig mange butikker i Danmark, det var nemt at se da der var søgt fra små byer med netop en stenhugger fra deres firma, men der er nærmest ikke noget mønster denne gang.

Nå, vil kaste mig over Seo-delen

Peter

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, maa jeg lige skyde et ? ind. Jeg finder ingen steder noget som hedder bounce rate eller afvisningsprocent ? Min admin er paa dansk.

Hvor ser jeg det henne ?


Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders S:

hej, maa jeg lige skyde et ? ind. Jeg finder ingen steder noget som hedder bounce rate eller afvisningsprocent ? Min admin er paa dansk.

Hvor ser jeg det henne ?

Enkeltsidefrekvens :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)