Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker min webshop utroværdig ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har haft SEO optimering på min webshop over et godt stykke tid nu. På et tidspunkt så det ud til at det vil virke godt, men så faldt det tilbage igen. Jeg er naturligvis ved at kigge på min SEO partner og om der skal fortages noget på det punkt.

Men først kunne jeg godt tænke mig, andres vurdering af min webshop, for godt nok kommer der ordre ind, men det kunne være bedre. Ved godt at det er et svært market jeg har valgt, men det skal ikke slå mig ud :)

Det jeg søger svar på er;

Hvad er førstehånds indtrykket af shoppen, virker den troværdig (eller hvad man lige skal kalde det)

Hvis ikke, hvad fremstår i så fald som utroværdigt?

Hvordan er load hastigheden ved jer (har selv testet den på 4-5-6 computer og her virker den hurtig nok)

Andre ting folk måtte bide mærke i (stavefejl, manglede informationer osv.)

Er der noget der gør, at I ikke vil handle der? (alt er velkommen)

 

Prismæssig kan jeg være med på de fleste produkter, dog ikke når de store kæder køre kampagnetilbud eller lign.

På forhånd tak for hjælpen, der kan svares på denne post både her, som PM eller ved at sende mig en mail på kontakt@hpcare.dk

Link til shoppen: www.hpcare.dk

 

 

Venlig hilsen

Henrik
www.hpcare.dk
kontakt@hpcare.dk

 

 

  

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Headeren, den øverste sorte del, virker ikke særlig harmonisk.

Punkterne i siderne ville jeg nok ikke vælge at have stående i den typisk link blå farve, - det virker gammeldags og ikke særlig gennemført designmæssigt.

Nyeste Varer, på forsiden, ville jeg vælge at have længere oppe så jeg ikke skal scrolle ned for at så det. Jeg blev først nysgerrig og interesseret da jeg scrollede ned og så legetøjet.

Da jeg så dit navn på indlægget, hpcare, troede jeg du lavede support på hp / IT udstyr..

Billederne ude til højre, under "søge funktionen", er super dårlig kvalitet. Hvis du kan gøre noget ved det, synes jeg du burde gøre det :)

Du har to søge funktioner? Den ene er nok lidt overflødig. Jeg ville fjerne nederste søgefunktion og sætte dine oplysninger om fragt ind der.

Derudvoer synes jeg du er godt på vej til, at få en shop der ser flot ud. Jeg synes det er positivt, at du ikke har for mange farver derinde og du har holdt det relativt simpelt og minimalistisk.

Ofte forbinder jeg en troværdig side, med en side der ligner nogen af dem jeg normalt bruger. Genkendelighed får mig til, at føle mig tryg ved en shop. Hvis jeg kan se, at en shop er hjemmebrygget hos dandomain eller noget af de andre, har sort baggrund, for mange farver, dårlig opsætning, - køber jeg sjældent noget.

Jeg er ikke grafiker eller webdesigner, det er blot min personlige mening :) Jeg håber det kunne bruges.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg bare lige kigget hurtigt (via iphone) og jeg kan slet ikke gennemskue din butik.. Du har i min verden en webshop der ikke fortæller hvilket produkt du sælger.. Men tilsyneladende er det meget forskelligt ? Bademåtter og små biler var noget af det jeg stødte på, i min søgen..

Det kan sagtens være at det hele er anderledes på pc, men selve shop navnet fortæller mig heller ikke noget .. Så mit største problem er at det ikke er tydeligt hvad du sælger ..

Hvis du sælger ting til små børn ??? Så ville jeg satse på et helt andet layout, meget mere børne venligt, i nogle friske farver og ikke det dystre mørke tema du kører.

Altså forstå mig ret .. Din webshop kunne lige så godt sælge diskoteks udstyr, det ville se lige så rigtigt / forkert ud ..

Prøv evt at ta et kig på iphonebasen.dk , det er slet ikke fordi jeg vil prale eller fremhæve mig selv .. Men allerede når du hører navnet ved du at det handler om noget med iphone. Går du ind på siden bliver det også ret hurtigt tydeligt hvad det er man kan købe ! Forstår du hvad jeg mener ?

Jeg har ikke kigget på seo delen eller andet på din side da det virkeligt tog mig længe at finde ud af hva du egentligt solgte .. :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for begge svar, super input at få :) Så har jeg noget at kaste mig over.

Jeg ejer faktisk også domænet babysale.dk, som pt. bare køre en test side, dette navn kunne jeg evt. tage i brug. Kunne forstille mig, at det skal gøres i samarbejde med noget SEO :)

Kom gerne med flere inputs og ideer hvis nogle skulle dukke op, hold jer endelig ikke tilbage. Hvis siden sender det indtryk, at den ligeså godt kunne sælge DJ udstyr eller computer, er det jo helt forkert og noget som jeg skal tage til mig og rette op på :)

Venlig hilsen
Henrik
Hpcare

 

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg er enig i at du skal prøve at finde ud af hvad du sælger, så eventuel lave dit eget slogan.

Da jeg læste hpcare tænkte jeg med det samme hudpleje, men fandt alt mulig andet.
Nu hvor du har en anden site, så synes jeg at du skal lave 2 webshops.
Så den ene sælger babyting og den anden resten.
Din webshop er meget enkel, endda lidt for enkel.
Det virker mere som om siden ikke er helt færdig.
Grunden til det lave salg, kan også være din konverteringsrate og ikke SEO problem.

Det virker som dine leverandør sælger for mange ting til dig og ikke lytter til dine behov. Altså hvilken slags webshop du er, jeg mener personligt at det er vigtig at vide hvilken slags webshop man driver.
Da din minder meget om et supermarked, dog uden alle dagligvarer, men på den måde du har alt for mange forskellige produkter.
Hvilket du nok har forstået, så skal din produkt gruppe snævres ind.

Håber at dette kritik kunne hjælpe :D
Fortsat god dag.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder også på mobil, men er enig i de andre.

Dog vil jeg også lige smide en bemærkning om din betalingsløsning...
Få dig en rigtig betalingsløsning, det øget uden tvivl salget!!
Kunderne er ikke trygge ved PayPal, de tror det er noget med login og sådan..
Nej, få en aftale med Epay f.eks. dem er jeg glade for. :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Nu spørger du om troværdighed. Jeg prøver at sætte mig i kundens sted. Jeg er ved at få familieforøgelse og skal ud og investere i noget babyudstyr. Siden jeg ved at det er hundedyrt vil jeg spare nogle penge ved at købe det på nettet.

Så jeg googler ordet "babyudstyr".

Jeg kan umiddelbart ikke finde dit firma. Prøvede at finde det på de første fem sider. Kan heller ikke se at du bruger Adwords. 

Bruger du Adwords? Hvilken ranking har du på ordet "babyudstyr"? Hvilke andre ord er dine keywords? Hvilken ranking har du her? 

Nu siger du at du bruger en SEO partner. Måske skulle du selv bruge noget tid på at se på søgeoptimering. Det er faktisk ikke så svært.

Hvis dine kunder ikke kan finde dig på nettet så kan de heller ikke bestille i din shop. Og det har ikke så meget med troværdighed at gøre.

Brug eventuelt værktøjet Rankerizer http://www.rankerizer.com/ Der kan du følge din ranking på keywords over tid.

Held og lykke.

/Bengt

 

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Du har haft SEO på din shop over en periode nu siger du? Det kan da umuligt være onsite seo så? Et hurtigt kig på dine titler og beskrivelser afslører "kæmpe" store mangler i forhold til SEO? Om shoppen er troværdig har de andre Aminoer vidst svaret rimelig dybdegående på? Jeg vil mene at en grundig omgang onsite seo vil gøre underværker for dig...

- Thomas

 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GuruGuy,

 

Det er da også muligt at betale med Dankort + eDankort og så Paypal

Grunden til at jeg har Paypal på, er at den er med i shoppen automatisk, og den giver mine kunder mulighed for at bruge et Visakort.

 

Kender dog ikke Epay, men vil da lige tjekke ud, hvad de har at tilbyde :)

 

Takker for dit feedback

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, nu er jeg ikke mester i SEO endnu :)

men med onsite SEO mener du så, SEO for hver enkel produkt? Jeg har muligheden for at tilføje META tags (ved ikke hvad  det er), SEO ord og SEO beskrivelser, for alle mine produkter enkelvis. Er det det du mener?

Ved at der mangler beskrivelser ved en del produkter, disse er jeg i gang med :)

Vil lige takke for dit feedback.

 

vh Henrik

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)