Hej Amino. Jeg er flytte til Århus og er ved at forelske mig i alt det startup buzz der findes i denne by. Jeg har tidligere været selvstændig, og som i ved når man først har været der, søger man løbende efter det næste projekt. I dag arbejder jeg som sælger ved en rigtig dygtig webudviklingshus. Lidt historie: Noget af det vi fejlede på da vi havde vores første firma var manglende fokus på salg. Vi var simpelthen ikke gode nok og troede så snart vi havde produktet var salg en bi-ting. Eller nej, det var det vi sagde til os selv, fakta var at vi ikke var gode til det. Jeg har nu brugt de sidste 5 år på at styrke netop denne del, og salg er en diciplin som alt andet. Jo mere man gør det, jo bedre bliver man. Jeg har ved deltagelse i mange arrangementer i iværksætter miljøet erfaret at de er 95% af alle startups halter på netop salgsdelen og fokuserer på produktet og det omkring. Alle siger; jamen vi har bare ikke det der sælger i os. Fakta er der er nogle basale værktøjer, teknikker og metoder man blot skal have fat i. Træne og udvikle sin egen stil. Jeg har drukket mange kopper kaffe med lovende startups og delt de erfaringer jeg har med salg og værktøj. Men jeg kan jo se der er mange derude med samme behov for et skub i en retning. ---------------- Er der en interesse for et seminar omkring emnet. Skal det være et kursus, workshop eller andet. Skal jeg tage mig betalt for min erfaring og metoder. Hvad siger i. Har jeg fat i noget, eller er dette blot en sælgers varme luft? |
Hmm det må være en nederen ide, siden der ingen svar var. Godt aminoerne har fuldt styr på med salg