Hej Amino bruger Jeg åbner snart min Dating side har brug for Jeres mening.. Underskylder på forhånd for stave fejl er ord blind :-/ Lidt om siden. Siden har et stjerne system på profilen med 6 stjerner så folk kan rate en profil tekst jo mere personlig jo beder man kan ikke rate samme køn. Det du for ud af at udfylde din profil tekst mere personlig, er du er 100% seriøs og folk kan søge efter top stjernet profiler ved siden af en nomal søning efter køn - alder - land - by - Erhverv og M.M Har søgt patent på stjerne systemet. Ved siden af det er den næsten som alle andre mit møl ved denne side er jo stjerne systemet for at gøre det mere serøst. Du kan sende sms til siden med update hvad du nu vil skrive Du kan købe fremhævet profiler pic. Den har en chat som facebook og her inde. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg ville lave Reklame med siden i Diverse Radio stationer. Google addwords og mm. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Jeg sider lidt fast i hvordan jeg ville køre siden om den skal være gratis eller koste her kommer mine tanker om begge ting. Gratis profil du kan alt på siden jeg ville tjene på google adsense eller affiliat reklamer. ved siden af dette ville jeg give brugerne en mulighed for at betale 19.kr om måneden og de kan ikke se reklamerne så er op til en selv om det er det værd eller man godt ville kigge på dem og mulighed for at trykke videre på dem. Den anden mulighed er at de skal betale for vip eller kan de ikke læse breve og andet og så sete prisen på 39 kr om måneden og så være den billigste dating side i denmark. Og der er så stadig sms og fremhævet profiler betaling. Hvad syntes i og kom gerne med ris og ros Jeg søger måske en Partner 50/50 der har erfaring inde for affiliat reklamer eller som kan komme med noget til siden .. og mod en betaling på 50% af det jeg har smit i det ind til videre Personen skal komme fra kbh da jeg kraver vi kan snakke sammen så tit vi nu skal uden det skal forgår over tlf og vi er fæles om tingene
|
kan se du ikke ejer domænet pas på med at skrive om domæne navne du endnu ikke har købt der kommer hurtigt nogen og snupper dem