Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af Ikoner - banner - tekst. for meget eller for lidt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Vi er ved at relancere vores hjemmeside www.istol.dk 

Det nye design er ret simpelt og rent. Se et eksempel på vores kategorioversigt her:

http://www.istol.dk/kontorstole.html 

Vores kontorstole har alle sammen forskellige egenskaber som jeg gerne vil fremhæve. Jeg har overvejet at bruge forskellige ikoner og lignende, men hvor meget kan siden "tåle" uden at det går ud over det æstetiske?

Det jeg har overvejet at have med er:

1) En slags banner der fortæller hvilke produkter der er favorit. Noget ala dette:

Jeg kan godt lide hvordan de fremhæver hvilke produkter der er topsellers - det kan hjælpe kunden med at beslutte sig

2) PATENTERET

Nogle af vores stole er patenteret med en helt unik teknologi. Jeg overvejer at lave en slags banner der gør opmærksom på dette

3) Nogle af vores produktbeskrivelser indeholder bl.a. 360grader Det vil jeg også gerne fremhæve

4) Nogle indeholder videopræsentationer - det vil jeg også gerne fremhæve

5) Nogle stole er læder og andre er kunstlæder. Vil gerne gøre dette tydeligt

6) Nogle varer er ekstra nedsat - så jeg vil også gerne have et ikon der fortæller om rabatten - fx -30% ikon etc.

7) Nogle varer fås i forskellige farver. Det vil jeg også gerne fremhæve....

Som du nok kan se så er der rigtig mange ting jeg gerne vil fremhæve i kategorioversigten. Men kan det lader sig gøre uden at det kommer til at se rodet ud og ødelægge det æstetiske?

Hvad er din mening? Sidder du evt. med gode eksempler på ikoner, bannere, tekst, knapper etc. der kan bruges? Sidder du som grafiker med ideer til hvordan det kan gøres? Har du en mening? SÅ RÅB OP - jeg vil blive SUPER glad :)

Hilsen Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 15:26

Hej Morten,

Først og fremmest synes jeg at i har fået et super fedt design.

1) Jeg kan ikke se noget problem i at lave sådan et bedst sælgende banner. I skal bare sørge for at holde teksten i den orange farve. Og i skal sørge for at gøre banneret lidt transparent som det du har fundet også er.

2) Det kan jeg også kun se som et +. I skal bare sørge for at det ikke bliver alt for stort.

3) Dette punkt vil jeg ikke "reklamere" med.

4) Dette punkt vil jeg ikke "reklamere" med.

5) Som punkt to.

6) Det skal i helt klart have med

7) Det punkt vil jeg ikke "reklamere" med

Håber det kunne bruges.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:32

Hej Kasper

Tusiond tak for din feedback :)

hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)