Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En pakke der skal jorden rundt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kjellerup
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Microtracker.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har et forslag til hvordan vi får en pakke sendt i "kredsløb"? Pakken skal sendes fra land til land i nogle uger eller måske endda nogle måneder. Jeg ved godt det ikke er noget man normalt bestiller hos f.eks. UPS eller DHL men har I en idé til hvordan det kan lade sig gøre uden at skulle betale en bondegård og uden at skulle udfylde fragtbreve i hobetal?

Baggrunden for dette ønske er at vi har brugt for at teste nogle SIM-kort leverandører for evnen til at yde GSM dækning. Pakken vil derfor indeholde 3-5 styk batteridrevne GPS trackere med hver sit SIM kort og med timers interval sende deres positioner tilbage til os. Tackerne er af egen udvikling og holder strøm i årevis. Kan ses her: http://www.microtracker.dk/products/industrial/eps2.html

Vi er glade for en løsning uanset om transport foregår til lands, vands eller i luften. Jo mere pakken kan komme omkring jo bedre.

På forhånd tak.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:30

Du er klar over, at en pakke ikke går direkte fra A til B, men somregel flyttes gennem HUBs.

Spørgsmålet er lidt uklart omkring, hvilke lande I ønsker pakken ført  gennem - eller om det er underordnet, hvilken strækning pakken gennemgår.

Du kan sagtens finde mennesker på den anden side af jorden, som kan modtage pakken og sende den videre (alternativt afvise den, så den returneres automatisk). Kender du ingen mennesker, så tjek fiverr eller lignende :-)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 9. Apr 13
Fra  Microtracker.dk Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob,

Ja, jeg er er klar over at forsendelser går igennem hubs men jeg er i første omgang ret ligeglad med hvor pakken befinder sig så længe den bare er undervejs.

En lastbil ned igennem Europa, et tanksskib fra havn til havn eller et fly i rutefart kunne være eksempler på muligheder.

Hvis der nu var et fragtfirma her på Amino så kunne det være der på den måde bød sig en mulighed uden at fyre for meget op under de administrative opgaver.

Godt tip med fiverr - den vil jeg have in mente.

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan hjælpe dig med lastbilen i Europa, og så skal du få lov at have den med ganske gratis :)
Vi kører rundt i hele Europa, med rigtig mange biler hver dag.
Send mig en privat besked, hvis det har interesse :)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 9. Apr 13
Fra  Microtracker.dk Skrevet kl. 18:08

Det har været en fantastisk start her på amino med den hurtige hjælp!

Jensen, jeg sender dig en PM

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)