Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med hosteurope.de

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen som har erfaringer med hosteurope.de ?

Jeg har kigget på deres virtuelle servere med win2008 og det ser temmelig billigt ud sammenlignet med samme produkter i Danmark.

Er der andre tyske eller udenlanske alternativer til samme produkt? Altså hvor man får virtuel server inkl. win2008 for under 100,-

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:15

Vi bruger hosteurope til nogle af vores tyske sider, og de fungerer rigtig fint, så jeg ville være tryg ved at bruge dem :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Kjellerup
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Microtracker.dk Skrevet kl. 13:31

Ja, vi har også kun gode oplevelser med dem. Vi bruger dem til www.brugtgrej.dk som er en fritidsbeskæftigelse men har masser af trafik.

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 13:33

Jeg har erfaring med Hosteurope og jeg brød mig absolut ikke om det. Mest fordi de startede med at være på engelsk med et brugerinterface som var nogenlunde enkelt og overskueligt - og så lige pludselig brød de med det internationale og blev næsten kun tyske i interfacet.
Jeg synes de var svære at få fat i og supporten var under middel og svarene svævende.

Jeg har fået anbefalet dem her i stedet:
http://mediatemple.net/

Det skal tilstås at jeg ikke har erfaring med dem, men i mine øjne ser det noget mere professionelt ud end Hosteeurope - og når jeg skriver og spørger dem om noget svarer de prompte og meget grundigt.
(Og dem som anbefalede dem havde så absolut også gode erfaringer med dem - både brugerinterface og support.)

// Brokop

http://brokop.com/

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 14:37

OK tak for svar.

@brokop - det ser bestemt bedre ud, men er jo også 2,5 gange så dyrt :-)

Er der nogle af jer som anveder Plesk?

Jeg skal bruge en win2008 server til at køre noget C# kode, men samtidig har jeg 3-4 webhoteller som jeg har hostet forskellige steder, kunne man kombinere det hele på denne ene server?

Som jeg forstår Plesk så er det et administrationsværktøj til at administrere webhoteller, men hvordan kombineres win2008 - Linux og kan det i det hele taget lade sig gøre, eller er det enten Windows eller linux selvom man bestiller Plesk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)