Hej Amino. |
Søger stadig nogle ideer, konstruktiv kritik eller andet jeg kan bruge i forbindelse med dette projekt.
Vh, Andreas
Hej Amino. |
Søger stadig nogle ideer, konstruktiv kritik eller andet jeg kan bruge i forbindelse med dette projekt. |
Der er ingen som kan give dig garantier på vegne af en uspecificeret fabrik eller fortælle dig hvad du har glemt at tage højde for på så lille et informations grundlag. Jeg har arbejdet med produktion, engros og detail i 11 år, så jeg synes ikke længere at noget af det er svært. Jeg kan til gengæld godt svagt huske mange af de frustrerende 'fejltrin' som blev begået undervejs. Nogen af dem var meget dyre. Hvis du er moms og importørregistreret vil jeg gerne sætte dig i forbindelse med mine favorit fabrikker, hvor du vil opleve høj kvalitet hele vejen igennem. Mvh Jens |
Hej Jens. Mange tak for dit svar, og dit tilbud. Hvis du har lyst til at snakke lidt mere detaljeret om det over mail, ville det glæde mig meget! Da det er et nyt projekt jeg er interesseret i at starte, har jeg brug for en masse viden fra en erfaren person. Vh, Andreas |
Har sendt dig PM, som du gerne må kigge på. :) |
Hej, Det lyder spaendende. Held og lykke med projektet. Hvis du kalder projektet ambitioest og saa samtidig kun vil producere 100 stk, er der noget for mig der ikke haenger helt sammen. Hvis du kun skal producere 100 stk, vil det ikke give mening at lave produktion i kina. Saa er det bedre at lave det i europa. (portugal el tyrkiet). Det kommer an paa hvilke kategorier det er du vil lave, kvaliteter, pris osv. Jeg vil paa det kraftigste fraraade dig at producere noget uden at moedes ansigt til ansigt med producenten eller som minimum bruge en agent. Haaber det giver mening :) |
Hej Andreas, Jeg har en rigtig fed mulighed til dig. Kan du kontakte mig pr mail eller via sitet, eller telefon?
|