Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP hjemmeside opdaterer ikke nyt tema...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Nu kan jeg godt bruge lidt hjælp eller en forklaringWhisper

Jeg har gennem den sidste uges tid rodet lidt med min hjemmeside www.erhvervs-consult.dk, hvor jeg kan konstatere følgende:

• Ved ændring af tema i kontrolpanelet, så ændres hjemmesiden først efter flere timer og senest vil den ikke ændres

• Jeg har ikke mulighed for at gennemskue fejlen, som jeg ikke har oplevet før, uagtet jeg med regelmæssig tidsintervaller skifter tema.

Jeg kører med den seneste opdatering fra Wordpress. Hjemmesiden er hosted hos Meebox til orientering.

Kunne godt bruge en forklaring eller et hint til fejlen, eller hvorvidt jeg muligvis skal skifte webhotel.

På forhånd takCool

Tonny

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:24

Meebox kører med Varnish cache, det gør at siden loader hurtigere og bruger mindre båndbrede, men det gør også at siden er længe om at opdatere, et godt råd er at trykke ctrl+f5 når du vil se ændringerne. Du kan også kontakte deres support og få dem til at slå det fra.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:35

Hej Michael

Tak for svaretYes

Dog fungerer det ikke med ctrl + f5.

Hjemmesiden vises korrekt, når jeg er logget ind på dasboardet, men returnerer til den "gamle", når jeg logger ud af WP.

Må nok oprette en support-ticket hos Meebox

Tonny

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael R. Gertz:

Meebox kører med Varnish cache, det gør at siden loader hurtigere og bruger mindre båndbrede, men det gør også at siden er længe om at opdatere, et godt råd er at trykke ctrl+f5 når du vil se ændringerne. Du kan også kontakte deres support og få dem til at slå det fra.

Nu er det ikke varnish der får det til at bruge mindre båndbredde, da varnish ikke laver nogen form for compression:

Varnish itself does not compress or decompress objects, although that has been on our wish list for quite a while. However, it will operate correctly with backends that support compression.

Men varnish 'kan' være problemet ved at siden ikke opdatere, men jeg kan se at der også bliver kørt wp-super-cache på siden:

Dynamic page generated in 2.999 seconds.

Cached page generated by WP-Super-Cache on 2013-04-01 21:29:1

Og da cache ikke er blevet fornyet siden d. første april, så kan det godt være problemet.

I den admin bar du har i toppen af wordpress tryk på den knap der hedder 'Delete Cache'. Det gør du sletter html cache i WP-Super-Cache

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:

Men varnish 'kan' være problemet ved at siden ikke opdatere, men jeg kan se at der også bliver kørt wp-super-cache på siden:

Og da cache ikke er blevet fornyet siden d. første april, så kan det godt være problemet.

I den admin bar du har i toppen af wordpress tryk på den knap der hedder 'Delete Cache'. Det gør du sletter html cache i WP-Super-Cache

Fantastisk Lucas - Super og det virkede perfekt.

Nu kan jeg "rode" videre, når du har reddet min aftenYesBeer

5 stjerner for en super hjælp.

Tonny

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:52

Tonny Skov Pedersen:

Lucas - Hosting4Real:

Fantastisk Lucas - Super og det virkede perfekt.

Nu kan jeg "rode" videre, når du har reddet min aftenYesBeer

5 stjerner for en super hjælp.

Tonny

Det var så lidt! :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)