Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

simpelt CMS

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der ved hvor man finder et bruger venligt cms system som er søgemaskine optimeret samt kan håndtere flere sprog..

jeg syntes systemer som type3, xoops og lign enten kan for lidt eller for meget...

hvad bruger i selv ?
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:15
Tag eventuelt et kig på det danskudviklede Fundanemt (www.fundanemt.com).

Det kan lidt mindre end alle de andre store systemer, men har en ganske fornuftig tilgang til sprogversionering og burde ikke skabe alt for store problemer i søgemaskiner såfremt man laver designet/template ordentlig.

Samtidig kan man altid få dansk hjælp hvis man har mod på at besøge deres IRC kanal på irc.freenode.net #fundanemt. Der kan man også møde udviklerne, der ofte er ganske behjælpelige, omend nogle gange lidt nørdet, så det er ikke for personer der bliver bange når de hører ord som HTML/CSS m.v. Men på den anden side så bør man slet ikke begive sig i kast med de fleste CMS-løsninger hvis man har det sådan.. så er det bedre at få en ekspert til at bekymre sig om valget og implementeringen.

IRC er nettets "originale" chatsystem der kan tilgåes ved hjælp af en række forskellige programmer som f.eks mIRC.
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:18
Dato: 1/13/2006 12:50:04 PM
Forfatter:gusse
Er der ved hvor man finder et bruger venligt cms system som er søgemaskine optimeret samt kan håndtere flere sprog..

jeg syntes systemer som type3, xoops og lign enten kan for lidt eller for meget...

hvad bruger i selv ?

Vi benytter det samme som vi bruger til vores kunder - vi har selv udviklet det.
Hvis du vil have noget rigtigt simpelt, så tag et kig her, det skal lige tilføjes at jeg ikke selv har brugt systemet, jeg har blot kigget lidt på deres demo.
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:20

Hej Gusse

Du kan jo tage et kig på www.afront.dk og dømme selv. sprogversioneringen er undervejs, og SEO er også helt i orden.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 01:03

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 12:21

Nej ikke nødvendigvis, men jeg vil ikke betale en formue for et system når de nu fåes gratis...

jeg kan godt lide  http://www.fogcreek.com/CityDesk/ hvilket jeg kan få for omkring 1500. Problemet er bare at jeg har et par brugere som skal vedligeholde websitet i hver deres sprog og de skal ikke kunne rette i den engelske tekst..

citydesk er ikke rigtigt beregnet til at kunne kører med flere brugere..

pt har jeg lavet mit eget meget simple og det kunne jeg nu godt udvide, meeenn jeg har jeg 117 andre ting jeg kan bruge tiden på ;)

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 13:18
Hej Gusse

OK, hvis ca. kr. 1.500,- er Dit budget hertil, så kan jeg ikke
være med

Jeg håber du finder et alternativt CMS, der både passer til
behovet og budgettet!

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:40

Hej gusse.net,

Leder du efter en løsning hvor du selv opsætter og konfigurerer? Hvad med CMS Made simple?

vh Tobias

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 16:36

Vi benytter os af umbraco, hvilket klart kan anbefales... Skriv hvis du ønsker et tilbud på at få sat dit site op i det, hundahl@hundogco.dk!

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 19:50

Tag et kig på Joomla, det kan det du efterspørger.

www.joomla.org

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)