Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af kvalitets ølglas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,
jeg vil først starte med at sige, at det er så dejligt med al den hjælp man kan finde her inde, og alle de guldkorn som folk kaster omkring.

Men.. Jeg har brug for noget mere hjælp. Jeg er igang med et nyt, sjovt og anderledes koncept, og er derfor igang med at undersøge et marked, men jeg synes det er lidt svært at finde importører af kvalitets ølglas til gode penge. Jeg har sagt til mig selv, at jeg ikke gider undersøge importører fra Alibaba, Aliexpress og andre, hvor kvaliteten er middel eller ringe. Derfor vil jeg spørge jer Amino'er, om I kender eller ved hvor jeg kan finde importører af ølglas i god kvalitet!?? Hvis I har svaret, så skriv her i indlægget eller en PM til mig.. God aften til jer alle.

Vh. Daniel Kristensen 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 21:17

Hvad forstårm du ved kvalitets ølglas ?   en del gode glas kommer fra fra bl.a Tyskland og Frankrig.

Du kan prøve at søge her:

www.wlw.de

www.kompass.com

Mvh

Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 19:13

Tak for de links du har skrevet, Ravn. 

Men det jeg mener med kvalitets ølglas er:
glas som er lidt dyre i indkøb, fordi de er bedre og mere holdbare lavet, generelt flottere, har evt. små detaljer eller er lige det mere specielle end de billige fra asien eller lign. 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 08:46

Hej Daniel

Så vil jeg helt klar prøve Tyskland, Frankrig eller Italien alle lande har mange års erfaring med fremstilling af drikkeglas. 

Du skal nok forvente at der skal hjemtages en del glas før de gider handle med dig.

Held og lykke

Ravn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)