Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brev til stats forvaltningen - CVR til ung under 18

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere!

Jeg søger en der gider eller har 10-15 minutter til at hjælpe mig med at skrive mit brev til statsforvaltningen.. Jeg har siddet og prøvet i en lille uges tid nu, og jeg syntes bare ikke rigtigt at det klinger! Derfor søger jeg en som gider at hjælpe mig med at skrive den :) 

Håber der er en der har lidt tid :D

De bedste hilsner
Mads 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:13

Slet ingen :)?

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 21:24

Hej Mads,

I dit brev skal du bare komme ind på, hvad du har tænkt dig at lave med dit firma. Det er vigtigt, at du fortæller, hvilken former for udgifter du regner med at have. Husk at beskrive godt, hvad det helt præcist er du vil lave.

Derudover er det vigtigt, at du får dine forældres underskrift på papiret, da de ellers kræver, at du sender et nyt brev med underskrifter. 

Det er også godt at ringe en gang imellem og høre, hvordan det står til med dit brev. Jeg var ude for, at de skulle bruge mine forældres årsopgørelser - de skal sikkert også have dine - og så smart som det nu er indrettet, så ringer de IKKE til dig. Det er derfor vigtigt, at du lige ringer en gang imellem og hører, hvordan det står til. 

God vind!

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:32

Hmm ja, det har jeg godt fået af vide, jeg har prøvet lidt... Måske er det bare at få sendt den ind :)! 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vigtigste er du får den sendt. Så længe du ikke har sendt den, så har du ikke noget at vente på, og der sker ikke noget videre i processen :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:00

jeg har skrevet lidt om at STARTE VIRKSOMHED SOM UMYNDIG (klik) baseret på indlæg fra anden Amino bruger-  måske kan du bruge det - jeg synes også bare du skal få det afsendt og følge op som nævnt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)