Men jeg ved faktisk ikke hvor givende det er. Jeg har også tilmeldt min side en 15-20 link databaser. Alt sammen over de seneste par måneder, men min Page Rank er stadig 0
Jeg er nu begyndt at bygge om, så jeg håber at min Page Rang snart vil stige til en eller måske to.
Men lige som dig Jacob, så er jeg godt nok også i tvivl om udfaldet af mine artikler.
Er ikke fan af sådanne steder, jeg plejer at benytte mig af andre metoder til at få backlinks.
Mht artikel udbytning har jeg faktisk aldrig gjort det da jeg er for doven til at finde en person der gider/kan bytte med mig....
En simpel google søgning og en tilmeldelse til ... (kan ikke huske hvad det hedder) giver mig ca 3-10 backlink muligheder om dagen (forskellige sites).
Mht PR så lavede jeg PR 2 på en update på mit første aff. site, og der gjorde jeg nada artikel opbygning eller linkbuilding, så hvor meget har det at sige :-)?
En simpel google søgning og en tilmeldelse til ... (kan ikke huske hvad det hedder) giver mig ca 3-10 backlink muligheder om dagen (forskellige sites).
Vil godt lige vide hvilken side det er der giver dig det? :D
Vil godt lige vide hvilken side det er der giver dig det? :D
Det ikke en side, det en funktion :D Kan ikke huske hvilken det er...... Og er ikke hjemme så har den ikke lige liggende her hvor jeg er :-(
Men hvis du smider en PM smider jeg det til dig når jeg er hjemme en dag :)