Hej Aminoer! Jeg er ny her og kunne godt tænke mig en smule hjælp :-) Jeg er i gang med at starte en hjemmeside op, og her vil jeg gerne inkorperere reklamer (eller links) for seriøse produkter der kan hjælpe med sexlivet. Jeg synes det kunne være interessant at være affiliate for nogen, som netop sælger dens slags produkter. Er der nogen herinde, der har nogle gode råd?? Hvem kan jeg kontakte for at starte den type affiliation-samarbejde? Jeg er helt ny indenfor affiliation marketing, så jeg sætter stort pris på nogle gode råd. Mange tak, Kamilla.
Tak for dit svar Christoffer! Er der nogle af dem som tilbyder f.eks. bannere for den tpe produkter, som jeg har nævnt?
Så lidt :-)
Altså de fleste af dem tilbyder da i hvert fald banners og textlink's (også som du kan redigere og skrive hvad du vil i)
Men om der findes nogle bannere lige præcis til dine behov, det ved jeg ikke, for at være ærlig har jeg aldrig kigget på de programmer, jeg ved bare de er der :)
Der kan du se ALLER nederst, der er EROTIK - måske der er et eller flere du kan bruge? :) også er der også hele listen opad, måske der er noget deriblandt :)
Jeg kender til et affiliation program som hedder Natural Revenue, og der kan man være affiliate og promovere naturlige produkter, dvs. kosttilskud og cremer. Der er forskellige slags produkter, både dem der henvender sig til mænd og kvinder. Jeg ved ikke helt, om det er det, du søger, men de har i hvert fald forskellige kosttilskud, der er rettet mod f.eks. hårtab, sexlyst, hudcremer osv. Jeg har selv brugt det igennem en periode med god success. Du kan søge på google, så dukker der meget mere information op :-)
Hvis du stadig leder efter affiliatepartnere indenfor kategorien seksuel sundhed kan jeg klart anbefale Shytobuy.dk som opererer gennem affiliatenetværket healthtrader.com. Her tilbydes commissions på op til 50% afhængig af produktet. Læs mere om sign-up processen her: https://www.healthtrader.com/dk/tilbyder/shytobuy?signup=true
Mvh.
Martin
På moneytalk.dk kan du sammenligne dine lån og få hjælp til at spare penge i hverdagen.