Hej S-Pigen Jeg kan godt lide dine tanker om hele projektet, men glem fitnesscenteret. Det kommer aldrig til at gå. Tænk istedet over at lave alle mulige former for udendørs træning. Fælles løb, GeoCaching, orienteringsløb, langrend om vinteren og ja, så knald noget crossfit op inde i en lade, men glem fitnesscenteret. Hvis ikke du selv har pengene til udstyret, så vil jeg ligge hovedet på blokken, at hverken banker eller leasing-selskaber vil hjælpe dig til at anskaffe dette udstyr. |
En ny ide, FarmFitness
Feks hakke roer.. Stable halmballer osv |
Tak for dine gode indput. Det lyder som om at du har meget forstand på lige det område. Det er også et godt koncept du foreslår i stedet for mit oprindelige, men der tænker jeg, om man kan leve af det? Det er ikke fordi at jeg vil leve i vild luksus, men bare en helt almindelig løn. Tror du man kan det på den ide? Og angående det med fitnessudstyr, så synes jeg, at jeg har læst mig til, at man kan lease maskinerne direkte hos leverandørerne, men det er forkert forstået eller? |
som jørgen skriver er alm fitness udstyr dyrt. Men med en gaard og udenomsareal vil jeg mene at du skulle se paa cross fitness. Det er ikke dyrt at lave og med et nedlagt landbrug ser jeg mange muligheder i at lave cross fitness. |
Kik på gamle film som viser landbruget inden det blev totalt mekaniseret. Og se hvordan folk brugte deres krop når tingene skulle ordnes. Feks høsten, ukrudtsrensning osv.. |
Det lyder også som en god ide, som jeg helt klart vil kigge nærmere på. Men kan man så også lave andre programmer inden for cross fitness end den traditionelle, f.eks udendørs med nogle udendørs forhindringer? |
Det ser faktisk også ret smart ud. Det er helt klart noget, jeg skal se nærmere på. |
Jeg har været dybt begravet i fitnessbranchen i mange år, så ja, jeg ved en del herom :-) Og ja, som Jesper her ovenfor antyder, så ligger det jo ligefor at få smidt rundt med nogle halmballer i en Crossfit time og det udstyr koster gratis, så den ligger lige til højrebenet :-) |
Det lyder også som en ret god ide. Så kunne man f.eks. kombinere det med en paintballbane, lille skovareal med klatring og svævebane, og nogle af den ting jeg nævnte i første indlæg, og andre udendørs ting i den dur, eller lyder det dumt? Hvis du skulle give et vildt gæt, hvad tror du så egentlig at det hele vil koste, alt det jeg nævnte i første indlæg? |