Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gamle domæner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været lidt inde og kigge på netnationen, og lagt mærke til gamle domæner med mange backlinks, bliver opkøbt af seo firmaer rundt omkring i landet. var så inde og kigge på lidt forskellige domæner og slog dem så op i et andet program. hvor man fik disse oplysninger 

Quick overview: skat.dk 3.5

The website skat.dk has 9,889 backlinks. It has 439 rankings in Google's organic results and there are 19 ads for the site on Google AdWords.

The SEOprofiler algorithm assigns a Link Influence Score of 70% to the website. That means that links from skat.dk have a high influence on the search engine positions of the linked sites. 

Skats side har selvfølig meget værdig. Men når man slår op på de forskellige domæner, så har nogen mere værdig end andre. 

Nu brugte jeg bare lige skat som et eksempel. Hvorfor opkøber SEO firmaerne disse domæner, synes jeg har læst mig frem til at gamle domæne, eller udløbet domæner ikke kan bruges til og linkbuilde med. 

Mvh 

Søren

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:42

Til spam blogs... men jo det kan gamle domæner godt, og alle der arbejder med seo gør det.

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 18:58

kunne de ikke bruge nye domæner så i stedet for gamle domæner.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:48

søren feltved:
Nu brugte jeg bare lige skat som et eksempel. Hvorfor opkøber SEO firmaerne disse domæner, synes jeg har læst mig frem til at gamle domæne, eller udløbet domæner ikke kan bruges til og linkbuilde med

Jeg har netop behandlet emnet ud fra en helt ny Matt Cutts videoHer:

Gamle domæner og fordele ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 19:53

Tak for et rigtigt godt link. kunne helt klart bruges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)