Hej Aminoer Der er dog stadig noget som jeg er i tvivl om, f.eks.
|
Hej Alexander
Måske det kan hjælpe lidt, at læse omkring dropshipping her? Du kan endvidere finde udbydere af dropshipping her.
Hej Aminoer Der er dog stadig noget som jeg er i tvivl om, f.eks.
|
Hej Alexander Måske det kan hjælpe lidt, at læse omkring dropshipping her? Du kan endvidere finde udbydere af dropshipping her. |
Det skal du, men alt kan selvfølgelig automatiseres og endda kobles sammen med leverandørens lagersystem som nogle leverandører tilbyder.
Det er meget forskelligt fra varegruppe til varegruppe. Noget er mere populært at dropshippe end andet. Det er heller ikke alle leverandører der viser de tilbyder det, men her er det så du skal overbevise dem :-) Kuglepennene ved jeg ikke lige om du kan finde i DK, men ellers har du hele EU at lede i. |
Tusind tak for svarene! Lige hvad jeg ledte efter. |
Bare fordi nogle ikke tilbyder dropshipping, betyder det ikke at de ikke giver det. Hvis vi nu siger jeg er indehaver af den berygtede kuglepen shop, og du kontakter mig, og spørger om du kan tilbyde dropshipping af mine produkter, kan jeg enten sige nej og så få en fremtidig konkurrent hvor jeg går glip af 100% af den omsætning du får, eller jeg kan lave en aftale, hvor jeg stadig får noget ud af det når du får kunder. Men afhængig af hvem du samarbejder med kan det være manuelt pr. mail eller automatik, det kommer an på så mange ting. Her sidst, så er det jo ikke altid man gider at sælge til private da der er mange flere kunder hvilket faktisk gør tingene mere besværlige. En dropshipper kan (for forståelsens skyld) have 5 store kunder, og de er det eneste de skal holde styr på, de 5 store kunder sørger så for markedsføring af produkterne, opbygning af pæn webshop, seo o.s.v. |