Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af højtalere - Ekspert søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej :)

Jeg vil gerne udvikle et par højtalere og søger en, som ved noget om hvad der kan lade sig gøre. Jeg har nemlig en idé om, at de både skal kunne fungere som ørebøffer og højtalere til en laptop. 

Håber der er nogle, som kan hjælpe. Eller måske kender nogle som kan? :)

Mange tak.

Hilsen Louise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43

Spændende projekt. Ole fra danske System Audio kunne være en interessant kontaktperson:

Ole Witthøft

@OleWitthoft

Tweets direkte fra styrhuset på Højttaler Q113: crowdsourcing projektet på nyhedsmagasinet Ingeniøren. Grundlægger af System Audio A/S.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:31

Kasper Bergholt:
Tweets direkte fra styrhuset på Højttaler Q113

LOL Kasper, da jeg så ekspert og højttaler, var det første jeg tænke folkene bag Q113. Dælme et spændende projekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42

@Thomas -- Great minds think alike!

Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:49

Tak for hjælpen! :)

Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 12:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Hej Louise,

Det lyder som et spændende projekt du har gang i. Hvis du har brug for sparring omkring realiseringen af dine ideer til et salgbart produkt, så sig endelig til.

Jeg har igennem 12 år arbejdet med udvikling af nye produkter til produktion i både danmark og østen. Blandt kunder i dit område kan nævnes Bang og Olufsen og Libratone.

Jeg supporterer med alle dele af produktudviklingen. Også produktionen hvis det har interesse. Eventuelt blot i den tidlige fase af produktets liv, for efterfølgende udflytning til produktion i Kina.

Ring/ skriv hvis det har interesse.
jeg arbejder gerne gratis i den tidlige fase af et projekt, hvis jeg kan se et potentiale i det.

Morten - www.x-flex.dk
morten@x-flex.dk
6161 0604

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:26

Hej Louise,

spændende projekt men der er mange ting i det og der skal nok bruges flere forskellige kompetancer.
Med et par hovedtelefoner har man som regel 'højttalerenheden' meget tæt på trommehinden, hvorimod når den skal bruges sammen med en computer så kommer højttalerenhederne noget længere væk fra ørerne. Dermed skal de kunne levere et noget højere lydtryk og et sådant æydtryk meget tæt på trommehinden... tja, det kan godt være der er nogle regler om det, som måske lige skal tjekkes inden du går for meget i gang med projektet, eller i hvert fald skal løses.

Jeg kender en som kender en del til lyd men også til design (tror nok han er industriel designer) og han er måske værd at tage fat i, han kender vist også lidt til regler omkring lyd.

du kan sende mig en besked om det kunne have interesse så kan jeg give dig hans kontakt data.

Mvh

~Ulf
ulf@helioaudio.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)