Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på landings-side - den sælger ikke?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :-)

Der kommer mere og mere gang i min lille butik, men man kan altid forbedre den - derfor spørger jeg jer til råds nu! :-)

Jeg har oprettet en lille addwords kampagne, for at få nye besøgende ind på min side, og selvfølgelig købe lidt, men den skaber næsten ingen salg.

Jeg får folk ind, folk kigger rundt, men de køber ikke.

Er der noget galt med den, er der noget man kan ændre, for at få folk til at købe mere?

Den side de lander på, når de trykker på min addwords link, er http://vandperleriet.dk/vandperler/.

Ser frem til en masse gode forslag og kommentarer :-)

DBH

Tim

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Når jeg ser din side, og ruller ned og ned og ned...... :)

Så tænkte jeg, at det er lidt ensformigt/kedeligt. Jeg er mand, så jeg er nok ikke den der typisk søger efter vandperler.

Men jeg kunne sagtens klare mig med de 3 første billeder. Og så et felt ude i siden, hvor man kan vælge farve. Så billederne derefter skifter til den valgte farve

Men jeg mangler noget inspiration, så jeg kan se hvad hvordan man kan bruge dem.

Så jeg ville nok lave nogen fotos på siden, med forskellige billeder. Så folk får nogen ideer til hvordan man kan bruge produktet.

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim G...

Du for lige min mening med på vejen.

-Vi er gået gul amok banneret, ryger af en eller anden grund hen oven i søgefeltet når jeg ligger varer i kurven?

-Farver: Du har valgt nogen meget skarpe call to action farver på bl.a 'Tilføj til kurv' som gør det mindre læsevenligt. Samme problem lider forsiden under. Ville nok prøve at vælge en smule mere afdæmpede farver som giver lidt mere ro for øjet.

-Prøv at eksperimentere med call to action knapperne, og sæt det op til splittest. Farvevalg, str. placering. 

-I stedet for at placere 'Mest solgte boksen' håbløst langt nede på siden, ville det være en god ide' at fremhæve den øverst for hurtigt at skabe overblik over dine mest populære varenr.

-Eksperimenter med produktfotos. I stedet for de 'perlemønstre' du hovedsagligt har på nu, så fremhævet perlerene på en lækker og indbydende måde.

-Når jeg ligger en vare i kurven, kommer der et 'added' mærket på det tilføjede varenr. Lav det om til Dansk (Tilføjet..) eller helt fjern det.. Når jeg ligger samme vare i kurven fortæller den mig ikke at der er tilføjet x2.

-Hvilke keywords for du trafik fra? Vandperler er jo et hvidt begreb. Det kan ligeså godt være at en person der søger efter vandperler bare er ude efter inspiration, eller alt muligt andet end at ville lave et køb. Så prøv at eksperimentere med en anden landing page på dette søgeord. F.eks dit inspiration/blog område..

En god ide' er at split teste alt indhold på dine salgs sider.. Ændre en knap og splittest, ændre en farve og splittest :)

Håber du for gang i salget :)

Vh.

Rene'

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)