Hej. Jeg står og skal oprette en hjemmeside til min virksomhed, som er en mindre rådgivningsvirksomhed. Jeg har en ok IT-teknisk forståelse, men uden dog at have beskæftiget mig med hjemmesider før. Så det er must at der er noget support - og evt. også gerne en mulighed for at bruge noget software, der evt. betyder, at jeg kan omgå besværlig programmering.
Det skal siden kunne:
- Siden forventes ikke opdateret ofte, men jeg kunne forestille mig en newsfeed evt. fra eksterne medier til at køre på siden. Lidt tekst og + et par fotos det er alt.
Så det er must at der er noget support - og evt. også gerne en mulighed for at bruge noget software, der evt. betyder, at jeg kan omgå besværlig programmering
Du får nok svært ved at finde en udbyder der leverer dig support til design af din hjemmeside medmindre du har en eller anden form for arrangement omkring betaling for servicen. Hvis ikke du er helt stiv i hvordan man laver sider skal du bestemt give wordpress en chance.
udbydere er der masser af og du vil få mange "gode" råd. Bedste er at du søger i Aminos søgefunktion eller kigger på trustpilot.dk
Vi mener bestemt godt vi kan hjælpe dig. Vi er ikke de billigste der findes, men vi har god kvalitet. Hvis det har nogen interesse kan du kontakte os på sales@serverfruit.com.
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Bestil et webhotel og registrer domæner samme sted.
Hvis det er .dk domæner er det fint at registrere det samme sted. Men internationale domæner - f.eks. .com, .net, .org vil det mange gange være klogt at købe andre steder fra end samme sted, så hvis der sker et eller andet, og host og bruger ikke kan blive enige - så kan man i worst case scenario tage sin backup, pointe sit domæne et andet sted hen og være ovre hos en anden i løbet af en times tid - maks.
Hvis det er hos samme udbyder kan udbyderen suspendere domænet, så brugeren ikke kan røre det. Der har desværre været nogle kedelige sager med det, som man bl.a. kan læse om på WebHostingTalk.
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Hvis det er .dk domæner er det fint at registrere det samme sted. Men internationale domæner - f.eks. .com, .net, .org vil det mange gange være klogt at købe andre steder fra end samme sted......
Hvis du læser i opretters indlæg står der tydeligt:
" Nogle forslag til et billigt domæne (.dk) og webhotel?"
:-) Så no worries, opretter behøver ikke læse lange blog indlæg ;-)
Hvis det er .dk domæner er det fint at registrere det samme sted. Men internationale domæner - f.eks. .com, .net, .org vil det mange gange være klogt at købe andre steder fra end samme sted......
Hvis du læser i opretters indlæg står der tydeligt:
" Nogle forslag til et billigt domæne (.dk) og webhotel?"
:-) Så no worries, opretter behøver ikke læse lange blog indlæg ;-)
Ja okay - det var bare hvis der var andre der læste med på sidelinjen ;)