Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af domæne + webhotel mv.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg står og skal oprette en hjemmeside til min virksomhed, som er en mindre rådgivningsvirksomhed. Jeg har en ok IT-teknisk forståelse, men uden dog at have beskæftiget mig med hjemmesider før. Så det er must at der er noget support - og evt. også gerne en mulighed for at bruge noget software, der evt. betyder, at jeg kan omgå besværlig programmering.

Det skal siden kunne:

- Siden forventes ikke opdateret ofte, men jeg kunne forestille mig en newsfeed evt. fra eksterne medier til at køre på siden. Lidt tekst og + et par fotos det er alt. 

Nogle forslag til et billigt domæne (.dk) og webhotel?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 13:40

jokj:
Så det er must at der er noget support - og evt. også gerne en mulighed for at bruge noget software, der evt. betyder, at jeg kan omgå besværlig programmering

Du får nok svært ved at finde en udbyder der leverer dig support til design af din hjemmeside medmindre du har en eller anden form for arrangement omkring betaling for servicen. Hvis ikke du er helt stiv i hvordan man laver sider skal du bestemt give wordpress en chance.

udbydere er der masser af og du vil få mange "gode" råd. Bedste er at du søger i Aminos søgefunktion eller kigger på trustpilot.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 13:42

Vi mener bestemt godt vi kan hjælpe dig. Vi er ikke de billigste der findes, men vi har god kvalitet. Hvis det har nogen interesse kan du kontakte os på sales@serverfruit.com.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47

Jeg vil anbefale dig at lave hjemmesiden i Wordpress.

Hos webhosting.dk kan du få et billigt og godt webhotel til 1 kr. første år. Et .dk domænenavn koster 44 kr. samme sted.

Du kan installere Wordpress med deres 1-click installer, så det er nemt at komme igang.

Du kan købe et flot theme til små penge hos themeforest.net, så du får en flot hjemmeside.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bestil et webhotel og registrer domæner samme sted.

Brug Wordpress 1 click installation :)

Meebox, Surftown er fine udbyder til dit behov, og billige :)

Wordpress er super nemt, der findes utallige guides både på tekst og video.

Så simpelt og billigt er det :-)

Hvis du/i vil have hjælp til opsætning eller sparring/råd, så smid en PM :-) (privat besked herinde)

mvh Christoffer 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05

Tak for de gode råd :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 14:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Christoffer Tornbjerg:

Hvis det er .dk domæner er det fint at registrere det samme sted. Men internationale domæner - f.eks. .com, .net, .org vil det mange gange være klogt at købe andre steder fra end samme sted, så hvis der sker et eller andet, og host og bruger ikke kan blive enige - så kan man i worst case scenario tage sin backup, pointe sit domæne et andet sted hen og være ovre hos en anden i løbet af en times tid - maks.

Hvis det er hos samme udbyder kan udbyderen suspendere domænet, så brugeren ikke kan røre det. Der har desværre været nogle kedelige sager med det, som man bl.a. kan læse om på WebHostingTalk.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kasper Braun:

Christoffer Tornbjerg:

Hvis det er .dk domæner er det fint at registrere det samme sted. Men internationale domæner - f.eks. .com, .net, .org vil det mange gange være klogt at købe andre steder fra end samme sted......

Hvis du læser i opretters indlæg står der tydeligt:

" Nogle forslag til et billigt domæne (.dk) og webhotel?"

:-)
Så no worries, opretter behøver ikke læse lange blog indlæg ;-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 14:20

Christoffer Tornbjerg:

Kasper Braun:

Christoffer Tornbjerg:

Hvis det er .dk domæner er det fint at registrere det samme sted. Men internationale domæner - f.eks. .com, .net, .org vil det mange gange være klogt at købe andre steder fra end samme sted......

Hvis du læser i opretters indlæg står der tydeligt:

" Nogle forslag til et billigt domæne (.dk) og webhotel?"

:-)
Så no worries, opretter behøver ikke læse lange blog indlæg ;-) 

Ja okay - det var bare hvis der var andre der læste med på sidelinjen ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Fine dimensioner at have med i overvejelserne. Men det er et .dk-domæne, jeg køber. Valget faldt i øvrigt på Uno Euro.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)