Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne starte mit eget tøjmærke! Hjælp, hjælp, hjælp.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere. 

Jeg er en pige, med en masse ideer. Her for nylig begyndte jeg at tænke over hvad jeg "vil" med mit liv. Hvad jeg vil være, gøre osv. Jeg kom derfor til at tænke på ideen om at starte mit eget tøjmærke, og designe tøj som jeg kan sælge via internettet. Jeg begyndte derefter at finde på et navn til det her mærke, og lave en masse tegninger med ideer til tøjet osv. Min idé var først og fremmest at lave en basic kollektion med de basiske ting som toppe, undertøj, strømper. Derefter har jeg lavet en bikini kollektion. Jeg tænkte også et række t-shirts med print eller tekst på. En anden ide var også accesories som ringe, halskæder og armbånd. Jeg har lavet forskellige skitser med alt dette, som eksempel på hvordan det kunne se ud. Alt i alt er der en masse ting. Jeg tænker selv at det måske er godt at starte med de lette ting, som toppene osv, da det måske går hen og bliver lidt for meget. Mit spørgsmål er så bare om det her lyder helt usandsynligt, eller om det rent faktisk kan lade sig gøre? Jeg tror selv på at jeg kan gøre det, jeg er bare i tvivl om hvor jeg skal starte, og hvad jeg skal gøre som det første? Hvor skal jeg få tøjet lavet?

Jeg ved godt det er mange spørgsmål, men da jeg ikke rigtig ved så meget om det, så håber jeg I kan besvare og hjælpe mig.

Tak på forhånd!

Vh Charlotte 

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Husk altid at undersøge markedet lave en forundersøgelse på om der reelt er behov for ny tænkning på dette område, og hvad dine konkurrenter får for sine varer på markedet og derefter finde ud af hvad du kan tillade dig at tage for din vare.

Jeg synes du skal sætte dig ned først og lave et budget over dine indtægter og udgifter finde reelt ud af hvad det koster dig at producere et styk designer tøj.

Derefter skal du designe dine varer og sende dem til produktion.Så skal du markedsfører dine varer via nogle salgskanaler eller køre dit eget sjov via internettet.

Men alt dette koster penge og det kommer til at påvirke din kostpris mht. den enkelte vare. Så man skal gøre sig overvejelser på om det er rentabelt at starte sit eget produktion samt design.Hvis du tror på ideen og virkelig har mod på at arbejd 24/7 og har pengene eller en god bank, så er det vel bare og hoppe i det og prøve det af.

Her er et link for nystarter firmaer virk.dk

Der findes iøvrigt tjeklister på nettet, over hvad du har brug for at starte prøv søg på google.

Held og lykke.

Med venlig hilsen

Cenk Cavdar

www.trendkey.dk

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.
Jeg kan hjælpe dig i gang med at forvandle dine skitser/ideer til teknisk materiale til produktionen!
Jeg arbejder til dagligt som freelance designer.
Du kan kontakte mig på; info@thisismade.dk

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Så snart du har fået lavet noget af dit tøj vil jeg meget gerne se det og sætte det til salg på min hjemmeside youshoe.dk . 

Med venlig hilsen

Rune

Youshoe

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)