Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af crossfit

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Boxen Thisted Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kære iværksætter

Jeg går og fifler med en idé om at starte mit eget crossfit center. Jeg er "uddannet" Crossfit instruktør level 1, og har været på forskellige rejser til USA for, at mestre dette endnu bedre. Jeg har været medlem af det lokale crossfit i lidt over 2 år nu, og det fascinere mig utrolig meget. Jeg er meget bidt og brænder for denne idé om at blive selvstændig. Jeg har dog ingen uddannelse andet end min HHX, så jeg har ikke særlig meget styr på hvordan og hvorledes. Jeg er meget modtagelig overfor eventuel partnerskab. Og det mit egentlige spørgsmål var om der er nogle crossfit iværksættere herinde på Amino. Eller nogen som har en erfaring indenfor opstart. Her tænker jeg på: priser for opstart. Køb af diverse udstyr. Kapital, lån i banken osv.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, hvis jeg kunne leve af at have dette crossfitcenter og kunne koncentere mig fuldt ud omkring dette. Så hvis der er nogle der har nogle gode råd eller eventuelle overvejelser jeg skulle gøre mig, ville jeg blive rigtig glad. Jeg håber at dette drøm kunne realiseres inden sommerferie - Juli 2013. 

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 01:28

Det lyder som et superfedt projekt! Jeg har ikke den store erfaring med opstart af den slags store IRL-projekter, men jeg synes helt klart det lyder som en fed idé.

Så kunne man (forhåbentlig), hvis man KUN træner crossfit, træne det billigere end i Fitness World. Jeg er nede med idéen!

MEN...