Hej alle kære iværksætter. Jeg går og fifler med en idé om at starte mit eget crossfit center. Jeg er "uddannet" Crossfit instruktør level 1, og har været på forskellige rejser til USA for, at mestre dette endnu bedre. Jeg har været medlem af det lokale crossfit i lidt over 2 år nu, og det fascinere mig utrolig meget. Jeg er meget bidt og brænder for denne idé om at blive selvstændig. Jeg har dog ingen uddannelse andet end min HHX, så jeg har ikke særlig meget styr på hvordan og hvorledes. Jeg er meget modtagelig overfor eventuel partnerskab. Og det mit egentlige spørgsmål var om der er nogle crossfit iværksættere herinde på Amino. Eller nogen som har en erfaring indenfor opstart. Her tænker jeg på: priser for opstart. Køb af diverse udstyr. Kapital, lån i banken osv. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, hvis jeg kunne leve af at have dette crossfitcenter og kunne koncentere mig fuldt ud omkring dette. Så hvis der er nogle der har nogle gode råd eller eventuelle overvejelser jeg skulle gøre mig, ville jeg blive rigtig glad. Jeg håber at dette drøm kunne realiseres inden sommerferie - Juli 2013. |
Det lyder som et superfedt projekt! Jeg har ikke den store erfaring med opstart af den slags store IRL-projekter, men jeg synes helt klart det lyder som en fed idé.
Så kunne man (forhåbentlig), hvis man KUN træner crossfit, træne det billigere end i Fitness World. Jeg er nede med idéen!
MEN...
Jeg tror - baseret på ren mavefornemmelse - at du bliver nødt til at justere lidt ved din drøm om at åbne inden juli 2013. For ikke at sige MEGET. Der er under 80 dage til, og hvis du ikke er kommet længere end du er, så tror jeg ikke du skal regne med at være klar allerede dér.
Venlig hilsen,
Christian, http://ny-musik.dk.
ct@ny-musik.dk