Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg er en frisk dreng, som vil starte en webshop! Jeg har fundet emnet "Ringe & Smykker" SOM også udvikles til "Iphones cover".

Men det jeg mangler lige nu er en partner, som er frisk og villig og klar på at starte et godt og solidt webshop og en god service.. En som

har tid og tager jobbet seriøst, jeg har selv erfaringer med webshops og videre...

Kontakt mig under "Privat Beskeder" for henvendelser eller spørgsmål... Eller hvis du har lyst?

Skriv endelig til dette indlæg!

OBS! Skriv gerne jeres idee, til et firmanavn!

Tak på forhånd!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:10

Lasse3211:
Jeg har fundet emnet "Ringe & Smykker" SOM også udvikles til "Iphones cover".

Nu stiller jeg lige et åbent spørgsmål som andre nok kan have gavn af at vide. Der er en million forskellige iphone cover webshops. Hvordan har du tænkt dig at din webshop skal skille sig ud fra mængden?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:13

Hej Jonas!

Tak for du spørger! Lige nu er intet sikkert på iphones cover! Lige nu går jeg kun efter smykker og ørerringe!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:20

Lasse3211:
Lige nu er intet sikkert på iphones cover! Lige nu går jeg kun efter smykker og ørerringe!

Jeg tror du skal holde dig til det :P. Har set på Facebook hvor flere har været desperate efter at komme af med iphone cover lager. Konkurrencen er for voldsom.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)