Er der nogen der vil prøve at teste om min nye hjemmeside (stadig under opbygning)?
Jeg vil gerne vide om den virker på Android tablets og smartphones, Apple iPad's og iPhones og almindelige PC'ere.
I må meget gerne komme med konstruktiv kritik, da jeg er igang med at udvikle et system til opbygning af hjemmesider i Responsive Webdesign, så jeg senere kan tilbyde det som en service/ydelse i min virksomhed.
Ville det ikke være relevant for din kommende forretning, at du sørgede for selv at kunne teste de konfigurationer, som du udvikler responsivt design til ?
Her kan du se din hjemmeside i nogle af de almindelige opløsninger.
Når dit eget site så er velkørende i responsivt design, kan du jo teste dine fremtidige kunders sites der.
Håber du kan bruge det. :)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ville det ikke være relevant for din kommende forretning, at du sørgede for selv at kunne teste de konfigurationer, som du udvikler responsivt design til ?
Jo det har du helt ret i. Jeg har testet det i dreamweavers eget tool og læst lidt om nogle andre løsninger.
Jeg har udviklet det selv og prøvet at undgå at bruge andres udviklede javascripts osv, men var nød til lige i første omgang at indsætte et script, der skulle hjælpe med android systemet.
Nogle gange er det meget rart at høre fra andre om det virker. Evt. finder man ud af at der er styresystemer eller browsere man har glemt at tage højde for.
Tak for dit svar.
/Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253