Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Responsive Webdesign, virker det?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.
Er der nogen der vil prøve at teste om min nye hjemmeside (stadig under opbygning)?
Jeg vil gerne vide om den virker på Android tablets og smartphones, Apple iPad's og iPhones og almindelige PC'ere.
I må meget gerne komme med konstruktiv kritik, da jeg er igang med at udvikle et system til opbygning af hjemmesider i Responsive Webdesign, så jeg senere kan tilbyde det som en service/ydelse i min virksomhed.
Venlig hilsen Jens Andersen Responsive Webdesign fra JAWE3

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Den ser fin ud hos mig (iPhone 5), men der sker intet, når jeg trykker på de forskellige "knapper" i menuen.

Mvh
Chris

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 23:47

Samme som Chris :) ser godt ud på galaxy s2, Android med chrome, men går ikke ud fra menuen er aktiv endnu.

Mvh Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Jens

Ville det ikke være relevant for din kommende forretning, at du sørgede for selv at kunne teste de konfigurationer, som du udvikler responsivt design til ?

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 09:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du bruger Chrome kan du installere Ripple til at teste sider på diverse enheder. 

Men anyways, jeg har testet på Ipod Touch, Nokie Lumia, almindelig 15" skærm og en stor 42" skærm, og må sige at det ser flot ud på dem alle.

Godt arbejde :)

God dag.
vh.
Daniel Poulsen 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Jens,

I forbindelse med test af dit site's responsive design, kan du måske hente hjælp på dette site:

Responsive Web Design Testing Tool

Her kan du se din hjemmeside i nogle af de almindelige opløsninger.

Når dit eget site så er velkørende i responsivt design, kan du jo teste dine fremtidige kunders sites der.

Håber du kan bruge det. :)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 10:41

Fungerer ikke på min HTC Desire - Android 2.2.

Men brug browserstack.com til at teste med. Som det bliver nævnt bør du selv kunne teste dem, hvis du har som ambition at sælge den løsning.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:10

Hej Chris.

Tak for svaret.

Grunden til at knapperne ikke virker, er fordi de henviser til forsiden stadig.

Siden er under opbygning, så derfor er der ikke andet indhold endnu :-)

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:12

Rasmus Christoffer Nielsen:
Samme som Chris :) ser godt ud på galaxy s2, Android med chrome, men går ikke ud fra menuen er aktiv endnu.

Korrekt, menu er endnu ikke aktiv.

Tak for svaret.

Vh Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:15

Hej Ole

Ole Thorup:
Ville det ikke være relevant for din kommende forretning, at du sørgede for selv at kunne teste de konfigurationer, som du udvikler responsivt design til ?

Jo det har du helt ret i. Jeg har testet det i dreamweavers eget tool og læst lidt om nogle andre løsninger.

Jeg har udviklet det selv og prøvet at undgå at bruge andres udviklede javascripts osv, men var nød til lige i første omgang at indsætte et script, der skulle hjælpe med android systemet.

Nogle gange er det meget rart at høre fra andre om det virker. Evt. finder man ud af at der er styresystemer eller browsere man har glemt at tage højde for.

Tak for dit svar.

/Jens

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)