Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en software som kan trække lagerbeholdningen fra webshoppen hver gang en vare bliver solgt i ens fysiske butik?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har et spørgsmål som jeg ville blive rigtig glad over hvis i ville kunne besvare:

Findes der noget program/Software der kan snakke sammen med ens kasseapperat som gør at hver gang du bibber den ud i kassen (altså sælger varen) så opdaterer den automatisk webshoppens lagerbeholdning (størrelser, farver, udsolgt osv)

Jeg håber nogen kan besvare dette.

Venlig Hilsen

M-Trade 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:13

Det kommer nok rigtig meget an på hvad du bruger af e-commerce software, kasseapparat og økonomisystem. Hvis du bruger f.eks. e-conomic er der et super API til og også integration til mere e-commerce løsninger. Kasseapparatet skal jo så have mulighed for atkommunikere med e-conomic... som bl.a. understøttes af http://www.e-conomic.dk/apps/kasseapparater 

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:25

Dynamics eller Navision :) - måske findes der et mindre ERP, som kan dække jeres behov

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi benytter Navision / Dynamics som økonomi system, dertil har vi et kassemodul i butikken som er kasseapperat alt lager synkroniserer direkte med webshoppen, vil tro de fleste kan løse det, men du kan evt. kontakte www.navipartner.dk de kan levere ovenstående løsning ihvertfald :o)

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:05

M-Trade:
Findes der noget program/Software der kan snakke sammen med ens kasseapperat som gør at hver gang du bibber den ud i kassen (altså sælger varen) så opdaterer den automatisk webshoppens lagerbeholdning (størrelser, farver, udsolgt osv)

Hej M-Trade,

Jo der findes en del, som har klaret at lave integration til webshop fra kassesystem, og eller / gennem fx. e-conomic.

Hvis du vil ud med hvilken shoptype der er tale om så kan folk nok også byde ind med en standard løsning til dig.

Vi har fx. integration til flere kendte shops.

Mvh. Kasper

Som selv sælger lige præcis den slags løsninger! :) 

Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:20

Hej

Du kan bruge FrontPos software sammen med en webshop fra www.shopint.dk eller Scannet.

Med venlig hilsen Palle Hansen

Jeg er på telefon 70254600 hos Net&Data hvis du vil vide lidt mere i detaljer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)