Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritiksøges ...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har udviklet www.cllexpress.com til en kunde, som grundlæggende ikke havde råd til at betale for den fulde udvikling. Så der er indgået aftale om, at dette ellers meget kundespecifikke stykke software kan sælges af os - uden at kunden skal kompenseres.

Nu har jeg været så langt inde i matriklen, at jeg efterhånden ikke kan skelne skidt fra kanel. Hvis der er nogen, der har mod på, at komme med lidt input til opfriskning af www.cllexpress.com i præsentationsmaterialet vil jeg sætte stor pris på det.

p.s. tag jer ikke af pricing sectionen, den er såmænd ikke fastlagt og er tilsyneladende inkonsekvent ....

\anders

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 08:19

Hej IGNLabs

Måske det var en idé at få lidt billeder ind af de produkter I har udviklet. Evt opfulgt at nogle diagrammer hvordan kommunikationen foregår.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:33

Hej Anders

Som Jacob også skriver, synes jeg der mangler nogle gode billeder. Måske også et par illustrationer som viser, hvad der gør jeres produkt unikt. Jeg kunne også tænke mig en menustruktur som var mere brugervenlig – mange af menupunkterne forsvinder helt, hvis man er inde i en sektion. Lav evt. en menustruktur som også har undermenu-punkter.

God fornøjelse med siden! Yes

Fra København N
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:30

Tak for feedbacken.

Produktet har været undervejs så længe efterhånden, og har gennemgået så mange ændringer, at vi efterhånden har fingerne så langt nede i matriklen, at det er svært at forholde sig bare det mindste objektivt til. Og i et forsøg på at være udeforståenede, kan jeg egentligt godt se, at man ikke kan læse hvad produktet levere....

Omend tiden lige nu, er snæver, er jeres råd absolut taget til efterretning - og når opdateringerne er gennemført siger jeg lige til.

Igen tak, fedt med konkret konstruktiv kritik.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)