Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af en SEO mand

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg besluttet mig for at det er på tide at jeg får en mand til at stå for SEO på min webshop, www.dinwellnessguide.dk 

Men ved bare ikke hvem det skulle være, mit budget er et sted mellem 1-1500 om måneden, med månedlig betaling, igennem 8-12 måneder, nok også i længere tid. :-)

Ved godt at det ikke er verdens største budget, men der skal jo startes et sted. :-)

Nogen anbefalinger, til en der arbejder med mindre webshops?
Kunne nemlig ikke forestille mig at Thomas Rosenstand, arbejder med så små budgetter.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:04

Nej til det budget er det ikke ideelt i det hans timepris vist ligger på dit budget:P

Det er nok også mere hensigtsmæssigt at få lavet SEO af nogle, hvor du selv står for onsite SEO(Det kan du let lære hvis du ikke allerede har) også simpelthen køber artikler fra stærke sider.

Der er flere der sælger sådanne artikler.

For eksempel har seonorden.dk en linkbuilding pakke til 1500 DKK eksl moms, og deducta search har en lignende pakke. Det er dem jeg lige kan komme på. Så tror jeg vist også at Florence marketing har en der ligger i dit budget.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 16:15
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

Jeg kan godt anbefale Kristian. Jeg har arbejdet med ham før, han er utrolig dygtig! :-)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:35

Hej Martin

Jeg kan anbefale Kristian Kristiansen, du finder ham her: http://www.amino.dk/kristian-steensgaard

Jeg har igennem et års tid hjulpet Kristian til at blive en rigtigt dygtig SEO mand, både teknisk og praksis. + hans speciale er linkbuilding. Så han har hele pakken.

Og jeg tror godt han ville kunne klare en lille opgave mere.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Hedegaard:
Ja muligvis :-)

Men kan se at jeg trænger til at få lavet lidt ændringer, som jeg ikke selv er istand til
http://validator.w3.org/check?uri=dinwellnessguide.dk 

Hej Martin,

Jeg vil anbefale dig ikke at fokusere så meget på at få sitet til at validere 100%.

Der er rigtigt mange websites, som ikke validerer 100% i W3's validator, og som alligevel har fine placeringer i søgemaskinerne - og ikke mindst har en solid trafik og en god konvertering. :-)

Umiddelbart vil jeg også foreslå, at du med dit nuværende budget anskaffer dig nogle SEO-bøger, og går igang med at optimere dit site, så du får mulighed for at generere en større omsætning og et større budget til SEO.

Den fulde udgave af Thomas Rosenstands SEO-LEX er en god start.
Du kan eventuelt supplere  med et medlemsskab af marketers.dk, hvor du kan hente hjælp og inspiration til affilate marketing, hvis den vej er interessant for dig.

Du kan selvfølgelig også overveje, at spare op i en periode, så du kan få professionel SEO-hjælp, der kan give dit site en kickstart.

Håber du kan bruge det, selv om det måske ikke helt var det svar, du ledte efter. :-)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:48

John Nielsen:

Martin Hedegaard:
Ja muligvis :-)

Men kan se at jeg trænger til at få lavet lidt ændringer, som jeg ikke selv er istand til

Hej Martin,

Jeg vil anbefale dig ikke at fokusere så meget på at få sitet til at validere 100%.

Der er rigtigt mange websites, som ikke validerer 100% i W3's validator, og som alligevel har fine placeringer i søgemaskinerne - og ikke mindst har en solid trafik og en god konvertering. :-)

Umiddelbart vil jeg også foreslå, at du med dit nuværende budget anskaffer dig nogle SEO-bøger, og går igang med at optimere dit site, så du får mulighed for at generere en større omsætning og et større budget til SEO.

Den fulde udgave af Thomas Rosenstands SEO-LEX er en god start.
Du kan eventuelt supplere  med et medlemsskab af marketers.dk, hvor du kan hente hjælp og inspiration til affilate marketing, hvis den vej er interessant for dig.

Du kan selvfølgelig også overveje, at spare op i en periode, så du kan få professionel SEO-hjælp, der kan give dit site en kickstart.

Håber du kan bruge det, selv om det måske ikke helt var det svar, du ledte efter. :-)

Dbh. John

Nok det bedste råb men kan giv :)

Yes John

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:11

Dem kan jeg klare for dig :-) Det har nemlig ikke noget med SEO at gøre, det er ren kodning.

Martin Hedegaard:

Send blot en PM, så tager vi den derfra :-)

vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 19:26

ja mig - arbejder ved siden af studier med SEO af webshops som er mit speciale

du skriver bare, billige timepriser og måned abonnement.

3D maskintegninger til produktion

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 20:45

I forbindelse med at webshoppen er en niche af min forretning, så er desværre ikke tid til det hele.

Men ville ellers gerne. :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)