Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er du god til google+, Facebook og Tvitter ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi driver Promaling.dk hvor vi primært sælger maling og designer tapeter. Vi arbejder en del med vores hjemmeside som skaber en del trafik og ligeledes er der et nyt avanceret site på vej, så vi er tidsvarende. Så langt så godt. Vi ønsker også at være bedre til Facebook/google+/tvitter delen. Vi får simpelthen ikke opdateret disse 3 funktioner nok og vores primære kompetancer er på hjemmesiden og selvfølgelig produkterne i vores butikker.

Sidder der derfor en freelancer eller lignende som bare ved hvordan de 3 sociale medier fungerer og har du lyst til at opdatere vores sites med jævne mellemrum så skriv en privat besked. Vi foretrækker en enkeltmandsvirksomhed til denne opgave, gerne med et par referencer hvis du kan skrive dem til os.

Håber der er nogen der har lyst til denne opgave.

Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:05

Hej Peter,

Jeg har arbejdet massivt de sidste seks måneder på, at udvikle Facebook delen af min forretning.
Det har mundet ud i en stor forståelse for lovgivning og udførelse af konkurrencer for at skabe mere opmærksomhed. (De ofte sete 'synes godt om og del' konkurrencer er direkte strid med både Facebooks regelsæt, men vigtigst af alt, dansk lovgivning.

Se gerne https://www.facebook.com/restaurantsorens

Her kan du se et eksempel på, hvad jeg synes er 'god Facebook stil'

Læg mærke til fanebladene i toppen - disse kan jo laves efter behov (profil af forretningen, sortiment etc.)

Ift. Google+ og Twitter så er de mere en formsag end Facebook - ikke dermed sagt de ikke skal være opdaterede, men Facebook er klart vindermediet når det kommer til at nå potentielle kunder :)

Du er velkommen på telefon 30498008 eller via mail pab@blomconsulting.dk - så kan vi afstemme forventninger, såfremt det er interessesant.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 22:11

Hej Hiibig,

Tak for dit indlæg, vi kigger på det og vender tilbage til dig :-)

Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:37

Hej igen,

Det ser jeg frem til. :)

Beklager I fik svar herinde og ikke i en privat besked.
Fik fat i knappen 'svar' i stedet for besked - håber I overlever?! ;)

Venligst, Patrick

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)