Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rigtigt lav visning:klik ratio på både Google Adwords og facebook ads

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsp:

Hej Mads

Du griber det lidt forkert an det med AdWords. Det ser ud som om du har alle dine søgeord i en annoncegruppe og hvis dette er rigtigt så skal du dele det op. Ellers kan du ikke målrette dine annoncer mod de søgeord der er. Strukturen skal se således ud:

- Kampagne Iphone 4S

- Iphone 4S Batteri Annoncegruppe

- Iphone 4S Reparation Annoncegruppe

- Iphone 4S Bagcover Annoncegruppe

Du skal dele annoncegrupperne op i søgeordstema ligesom jeg har gjort.

En anden ting du skal gøre er at lave være med at bruge den fleksible søgeordstype når du har et søgeord eller en søgeordssætning. Du har fx 'Iphone 4 reparation'. Når du har det som fleksibel bliver du fundet på følgende søgninger:

- iphone 4

- bil reparation

- vaskemaskine reparation

- iphone 4 reparation

Du skal bruge søgeordssætning eller modificeret fleksibel til dine søgeord lige så snart det er mere end et søgeord der indgår. Jeg ville fx lave søgeordet om til "iphone 4S reparation"(søgeordssætning) eller +Iphone+reparation(modificeret bred).

Med modificeret bred skal Iphone og reparation indgå i din søgeordssætning en bruger skriver for at aktivere din annonce og i tilfældet med søgeordssætningen, skal den sætningen indgå i søgningen, der kan dog stå 'Find Iphone 4S reparation'.

Google dig lidt frem til de søgeordstyper hvis du ikke kender dem og ellers så skal du downloade Andreas Lolk's gratis bog om AdWords på http://www.ppcprofit.dk/gratis-adwords-bog.html

Hvis du bare laver disse to ændringer vil dit kvalitetsresultat blive bedre og du vil få flere visninger og betale mindre per klikSmile

God arbejdslyst

Mvh Mark

Ser ud til at jeg har meget at lære endnu :) Men tag for linket, kan være jeg får tid til at læse bogen i aften!

Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  FixApple Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg brugt det meste af dagen på at læse PPCProfit AdWords bog, og HOLD DA OP, hvor har jeg lært meget.

Hvor jeg før sad og rodde rundt med søgeord med en kvalitet på 4-7 er jeg uden problemer kommet op omkring 9-10 på 90% af mine søgeord.

Herudover har jeg har fået lavet latterligt meget på min landingsside og har fået opsat konverteringssporing. 

Super mange gange tak!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 03:33

Hej Mads,

Jeg er super glad for, at du har kunne bruge bogen. Det ville være en stor hjælp, hvis du kunne gå ind på ppcprofit.dk/gratis-adwords-bog.html og skrive en lille anmeldelse om bogen. Det behøver ikke være mere end hvad du har skrevet her :) 

Du er i en branche, hvor der er mange om buddet, men få gør et rigtig godt stykke arbejde med en god hjemmeside eller gode AdWords annoncer. Kan du få lavet en god kombination af begge, samt lave en god blog, så kan du lave en rigtig god forretning. 

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  FixApple Skrevet kl. 12:22
Skal nok smide en flot anmeldelse op lidt senere i dag ;) - og tak for rådet
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)