Hej Mads
Du griber det lidt forkert an det med AdWords. Det ser ud som om du har alle dine søgeord i en annoncegruppe og hvis dette er rigtigt så skal du dele det op. Ellers kan du ikke målrette dine annoncer mod de søgeord der er. Strukturen skal se således ud:
- Kampagne Iphone 4S
- Iphone 4S Batteri Annoncegruppe
- Iphone 4S Reparation Annoncegruppe
- Iphone 4S Bagcover Annoncegruppe
Du skal dele annoncegrupperne op i søgeordstema ligesom jeg har gjort.
En anden ting du skal gøre er at lave være med at bruge den fleksible søgeordstype når du har et søgeord eller en søgeordssætning. Du har fx 'Iphone 4 reparation'. Når du har det som fleksibel bliver du fundet på følgende søgninger:
- iphone 4
- bil reparation
- vaskemaskine reparation
- iphone 4 reparation
Du skal bruge søgeordssætning eller modificeret fleksibel til dine søgeord lige så snart det er mere end et søgeord der indgår. Jeg ville fx lave søgeordet om til "iphone 4S reparation"(søgeordssætning) eller +Iphone+reparation(modificeret bred).
Med modificeret bred skal Iphone og reparation indgå i din søgeordssætning en bruger skriver for at aktivere din annonce og i tilfældet med søgeordssætningen, skal den sætningen indgå i søgningen, der kan dog stå 'Find Iphone 4S reparation'.
Google dig lidt frem til de søgeordstyper hvis du ikke kender dem og ellers så skal du downloade Andreas Lolk's gratis bog om AdWords på http://www.ppcprofit.dk/gratis-adwords-bog.html
Hvis du bare laver disse to ændringer vil dit kvalitetsresultat blive bedre og du vil få flere visninger og betale mindre per klik
God arbejdslyst
Mvh Mark