Davs derude! Jeg har lidt et problem. Jeg har afsat 100 kr. om dagen til Adwords og facebook ads (75 google og 25 facebook), men selv om jeg får massere af visninger, så får jeg næsten ingen klik. Pt. har jeg fået 1212 visninger på google, men kun klik og på facebook har jeg fået 870 visninger og 0 klik. Mine annoncer på google har en gennemsnits pos. på 1,5 og jeg har betalt 12,80 kr. i gennemsnit for de to modtagede klik. Hvad kan man gøre ved dette? Er det fordi mine announcer er dårligt formuleret, eller skal jeg prøve at finde nogen nye søgeord? Mvh. MGH |
Der er sådan set kun en mulig årsag til, at du ikke får klik. - Dem der ser din annonce vil ikke klikke på den.
Det kan være fordi annoncen er for dårlig, eller du henvender dig til de forkerte.
Hvad hjælper det at få vist en annonce 1.000.000 gange med salg af en speedbåd, hvis den vises til husmødre der søger opskrifter på frikadeller?
Viser du annoncen til de rigtige?
En begynderfejl jeg selv lavede var at læsse ALT for mange søgeord ind i adwords... Du kunne snart sagt skrive hvad som helts, og min annonce ville komme frem... Men det er jo ikke meget være. - Nu bruger jeg ikke mere end mellem 20 og 30 søgeord, og rammer meget bedre dem der søger efter mit produkt.
Derudover skal din annonce selvfølgelig appelere til folk. Men det er en helt anden historie..
God arbejdslyst! - Det er fast arbejde!