Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

uddannelse hjælp??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg står pt uden arbejde og som de fleste nok ved er det ikke lige pt helt let at  finde noget. og da jeg har kigget på nogen uddannelse er jeg kommet frem til jeg godt kunne tænke mig at uddanne mig som gartner men har ikke grundforløbet da jeg ikke har råd til at gå på su så mit spørgsmål hvis der er nogen der ude som kender eller har et firma som gerne vil skal bruge en lærling må i meget gerne skrive til mig har mulighed for at komme 4 ugers prøvetid så vi kan se om vi kan sammen med mulighed for læreplads :D

ser frem til at hører fra jer

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Kan du ikke gå direkte i mester-lære?

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 22:41

mester-lære?? der er vist noget jeg ikke har fået læst om??

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Olsen:

Hej jeg står pt uden arbejde og som de fleste nok ved er det ikke lige pt helt let at  finde noget.

Som du nok ved er der massere af arbejde, bare ikke arbejde der interessere dig, hvis man vil have arbejde - så kan man få det, det kræver måske man står op om natten og renser toiletter, men det er da et arbejde (og giver sikkert en bedre løn end så meget andet). Eller også hvis man flytter sig, så er der som regl også arbejde.

Så op på hesten, søg noget du ikke forventer, så skal der nok være en plads til dig også :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 23:29

lucas kan godt se du ikke kender mig fordi så ville du osse ha set hvad jeg søger har søgt nat arbejde aften arbejde fjerne gøre rent på toiletter inde i kbh alt har jeg søgt find noget jeg ikke har søgt og nej kan godt hører du har arbejde fordi så let er det ikke idag..

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 23:42

http://www.ug.dk/uddannelser/artikleromuddannelser/omerhvervsuddannelser/ny_mesterlaere.aspx

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 23:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lars Olsen:

lucas kan godt se du ikke kender mig fordi så ville du osse ha set hvad jeg søger har søgt nat arbejde aften arbejde fjerne gøre rent på toiletter inde i kbh alt har jeg søgt find noget jeg ikke har søgt og nej kan godt hører du har arbejde fordi så let er det ikke idag..

Tror godt jeg ville kunne finde arbejde hvis det var noget jeg skulle bruge :) - hvis bare man kæmper hårdt nok så kan man godt, man kan også tænke alternativt, gøre noget ekstra som gør man bliver lagt mærke til.

Og ja jeg har arbejde, jeg har ingen uddannelse som sådan, jeg var bare parat til at flytte mig, og gå det ekstra skridt, og jeg tror ikke det har ændret sig meget rent job mæssigt siden jeg fik arbejde ;)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 00:16

tak kevon :D

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 00:18

lucas det troede jeg heller ikke da jeg havde et arbejde men efter jeg blevet fyret fra mit sidste arbejde ja har det ikke været let men kan osse sige jeg kun gået 5 mdr når nu andre har gået flere år :D men det er ikke så let som man tror slet ikke for en der lider af migræne det dæmper det lidt da det er så slemt ar jeg ikke kan noget som helst når jeg har det.

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:37

No problem :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)