Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes de virker meget godt sammen, de to farver du har valgt. I bunden falder facebook ikonet dog meget i med baggrundsfarven.

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Christopher Skrevet kl. 23:54

Det var godt, jeg var nemlig meget i tvilv om farverne. Jeg kan lige kigge på facebook ikonet. Jeg havde også tænkt på at sætte det lodret ude i højre side.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 02:22

Jeg synes ikke der er meget website over den - det virker mere som om det blot er en masse plug-ins der er sat sammen i forsøget på at få det til at ligne et website.

Hvordan sætter du sektionen med undertekster op? Har du sørget for at det er så nemt som muligt for dig selv at sætte det op, så du motiveres til hurtigere og nemmere at smide flere op? Hvad gør du på SEO-delen?

Dit design er egentlig OK, men jeg synes du skal gøre op med dig selv, hvad en undertekst-side kan bruge konkurrencer og chat-funktion til. Der er simpelthen for mange "bump" på vejen til hovedindholdet - underteksterne.

Og når nu de allerede ligger på Subscene.com - hvilken idé er der så i at de også ligger på din side? Subscene.com har i forvejen fantastisk meget indhold - hvordan vil du konkurrere med dem?

Mht. sidens emne - du bevæger dig ud i en gråzone i og med at du leverer disse undertekster. Jeg tror ikke de store Hollywood firmaer synes din side er legitim.

Tilmeldt 11. Apr 13
Fra  Christopher Skrevet kl. 04:12

Hej

Tak for din feedback.
Jeg kan godt se er det bliver lidt svært og se hvad hele siden går ud på. Fordi jeg har sat konkurrencer ind og alt det andet, er fordi så har mine bruger noget at gik på og der er lidt mere indhold på, i stedet for bare "hjem" og "undertekster". Men jeg har også tænkt på at lave en side der hedder "vip" og under den side er der konkurrencer og chat. Også lave en side der hedder "hjælp", altså hjælp med hvordan man får downloadet undertekster og for dem sat på filmen.
Er det ikke bedre?

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 09:04

I bund og grund er konkurrencer og chat ligegyldigt for sådan en hjemmeside. Folk har i forvejen facebook jo ;)

Husk på hvad din side handler om - lav noget relevant materiale i stedet - det er en super ide med guide til hvordan man bruger underteksterne, og det kan evt skabe relevant trafik.

Tilmeldt 11. Apr 13
Fra  Christopher Skrevet kl. 09:37

Man glemmer helt hvad siden handler om, når man er i gang med den. Jeg begynder så og ændre siden, udfra det i har sagt. Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)