Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt tøjmærke og tryk af logo på t-shirts

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi er en flok venner, som har snakket om at starte et nyt mærke, hvor vi er interesseret i at sælge t-shirts og hoodies/sweatshirts.

Problemet er bare, at ingen af os kan vores håndarbejde.

Så spørgsmålet lyder: Hvor kan man vi produceret t-shirts og hoodies i Danmark eller resten af verden til en god pris. Plus få trykket vores logo.

Vi håber, at der er nogen der har forstand på dette område

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:35

I skal ikke regne med at nogen herinde giver deres bedste leverandører frivilligt bort Big Smile Der er et par kina kyndige som vist mod betaling hjælper med at finde leverandører der - dem kan I jo se om de dukker op

I skal nemlig ud af landet for at få fat i noget der duer prismæssigt. Det være sig uanset om I vil købe i Tyrkiet eller Kina eller andet steds. Ellers bliver i for dyre. I skal derfor også regne med at kunne aftage en vis mængde. I skal dog for at kunne importere fra uden for EU være registrerede som virksomhed - med moms og importørregistrering. Jeg har her under IMPORTØRREGISTRERING skrevet lidt om det som I kan læse medens i bestemmer jeg for, om ideen kan bære

venligst

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:34

Hvis i får en freelance designer ind over jeres projekt vil jeg gerne henvise jer til en super fabrik i Kina som kan løse opgaven. Den producerer fra ca.50 stk pr design. Håndværket er helt i top og de kan hjælpe jer med at source stoffer, necklabels, hangtags, vaskeinstruktioner og fragt til DK.

Som Cookie siger skal i være moms og importørregistrret.

Mvh Jens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07

Hej
Hvor store ordre tænker i? Jeg har kontakt til ordre ned til 10 stk i Ungarn
I skal have lavet nogle måleskema min hvis i vil have ordentlig pasform. Og en tegning som viser alle detaljer og beskriver dem. Så skal i have lavet Print filer.
Jeg har kontakt til flere produktions steder alt efter ønsket pris og kvalitet.
Kontakt mig gerne
Mvh Pia
www.pajpattern.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)