Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så launcher jeg snart!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads!

Først og fremmest fedt at du er på vej til at starte "Danmarks næste Succes!" 

Jeg har bare lige tænkt mig lidt om over det her indlæg, samt facebook siden og det hele alt i alt! Jeg syntes ikke rigtig vi får noget at vide om hvad det egentlig er siden skal handle om, for mig minder et mig om just-eat og hungry som allerede godt og roligt har overtaget markedet. En helt ny måde at anmelde restauranter på, og finde de bedste i nærheden af mig selv... Hmm.. Jeg plejer normalt bare at gå ind og tjekke på just-eat inden jeg køber hvad de forskellige har skrevet om det, det er nemmere end at skulle gå ind på en side til for at tjekke: "Ahh Det er da en fin restaurant alligevel". Det er jeg blevet oplyst om i forvejen på de sider jeg bestiller maden. Når du skriver en nu måde at anmelde restauranter på, så vil jeg da glæde mig til at se dit endelige resultat, men alligevel ikke? Desuden har jeg allerede måske trustpilot til at tjekke det f.eks. http://www.trustpilot.dk/review/restaurant-flammen.dk derudover har jeg http://www.spiseguiden.dk/anmeldelser.asp og til sidst har jeg også http://www.tripadvisor.dk/Restaurants-g189541-Copenhagen_Zealand.html Jeg vil bare sige du ligger dig da ud med nogle ret store konkurrenter - og slet ikke for at skyde dit projekt i jorden eller noget...

Hvis du kan se ovenstående skal du VIRKELIG, jeg mener VIRKELIG skille dig ud af mængden, også kunne en del flere oplysninger være lidt federe for os, for det ligner egentlig for mig bare et ganske normalt anmeldelsessite som jeg ser det nu. 

Jeg håber du forstår mig

God vind

Mads

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil også meget gerne høre mere om konceptet. virker til du har en god energi.

Mvh Casper ravn

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay,
Hele ideen med det her er, at man nemt fra mobil, tablet og computer, kan finde den bedste restaurant i nærheden af en.. Når man så anmelder giver man karakter på.. Service, maden og prisen..
Det skal være meget socialt, og noget forbrugere hygger sig med..
Det er overhovedet ikke som hungry eller just-eat. Dem ville jeg aldrig kunne konkurrer med!
Men lidt mere som Yelp, bare bedre brandet og generelt hyggeligere at bruge :-)
Håber i forstår det lidt bedre nu :-)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:
Okay,
Men lidt mere som Yelp, bare bedre brandet og generelt hyggeligere at bruge :-)
Håber i forstår det lidt bedre nu :-)

Hej Mads,

Ikke for at tage håbet fra dig, men at have sin første vision som at blive bedre brandet end Yelp og samtidig have en WP-standard hjemmeside til konceptet, med et "Hello World" indlæg, er måske ikke lige det bedste miks.

Jeg kan heller ikke se argumentet for at folk skal benytte lige præcis din service frem for Google places, yelp, trustpilot, foursquare eller hvad nu ellers benytter til den slags.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan kan du se et hallo World indlæg? Der skulle da gerne være en launch side før??
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:
men at have sin første vision som at blive bedre brandet end Yelp og samtidig have en WP-standard hjemmeside til konceptet, med et "Hello World" indlæg, er måske ikke lige det bedste miks.

Nu er siden jo ikke "launchet" endnu, så hvordan ved du at det er sådan den ender?

Patrick Olsen:
Jeg kan heller ikke se argumentet for at folk skal benytte lige præcis din service frem for Google places, yelp, trustpilot, foursquare eller hvad nu ellers benytter til den slags.

Hvorfor skal de benytte de andre services? 

Man kan ALTID skille sig ud på markedet, og man kan ALTID tage kampen for at få sit koncept brandet bedre. For mig er Yelp ingenting i Danmark, de lagde hårdt ud for et år siden, men har ingen ting gjort andet end få nogle få dedikeret brugere til at benytte det, men den brede befolkning har ikke taget imod Yelp.

Trustpilot har ikke fokus på branchen, så selvfølgelig er det muligt for Mads at gå igennem dem, det kræver bare nogle fede features som f.eks. søgning på bedst bedømte restaurant i området etc.

Foursquare er heller intet i Danmark.

Så findes der et par alternativer som mangospot etc. igen så vil jeg absolut mene at man kan lave noget bedre, med større succes. Det kræver bare at det bliver lavet ordenligt, og at man formår at tiltrække opmærksomheden til projektet.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Hvordan kan du se et hallo World indlæg? Der skulle da gerne være en launch side før??

Pt. har du i hvertfald blot en standard WP installation liggende, med hello-world inlægget. 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommer det ikke en nedtælling frem??
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)