Er du iværksætter og brænder du for at få en velfungerende webshop, så har du nu en enestående mulighed. Vi tilbyder lige nu 5 Aminoer en Magento løsning til 3.495,- og så betaler du den endda over 3 gange. Det kan vidst ikke gøres hverken nemmere eller billigere.
Det får du: En komplet designet Magento-løsning Dansk opsætning af brugerflade og moms Komplet design og 3 timers ekstra tilretninger
Magento er et af verdens mest benyttede systemer til webshops. 100% gennemført i alle detaljer og med mulighed for alle tænkelige udvidelsesmuligheder. 100% open source så du er uafhængig af din leverandør.
Med dette tilbud kan det ikke blive bedre. Du får simpelthen mulighed for at betale over 3 gange - godt for din likviditet og nemt at komme i gang med.
Endnu engang tages der super godt imod et tilbud på Amino - det er så fedt. Der er 2 "pakker" tilbage og så bliver tilbuddet fjernet. Så hvis du står og mangler en ny webshop i enestående Magento, så er det nu.
man kan sagtens sende pb uden at være + medlem, mener man kan vælge det fra når man opretter en profil måske en venlig amino admin kan hjælpe dig med at få åbnet for funktionen
Hej Thomas jeg vil gerne have den sidste shop jeg har allerede et design klar som du kan kig på, det design er så godt nok sat op i prestashop men det forhindre vel ikke en pro at efterligne den og rette den til.
Hej, naturligvis er det muligt at få designet fra Presta over i Magento, med mindre du har lavet et eller andet helt vildt, så kan det godt holdes indenfor det aktuelle tilbud :)
Jeg har kontaktet dig via PM her i weekenden, du skal være velkommen til at smide mig en mail