Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento webshop - latterlig lav pris og så endda rentefri afbetaling

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du iværksætter og brænder du for at få en velfungerende webshop, så har du nu en enestående mulighed. Vi tilbyder lige nu 5 Aminoer en Magento løsning til 3.495,- og så betaler du den endda over 3 gange. Det kan vidst ikke gøres hverken nemmere eller billigere.

Det får du:
En komplet designet Magento-løsning
Dansk opsætning af brugerflade og moms
Komplet design og 3 timers ekstra tilretninger

Magento er et af verdens mest benyttede systemer til webshops. 100% gennemført i alle detaljer og med mulighed for alle tænkelige udvidelsesmuligheder. 100% open source så du er uafhængig af din leverandør.

Med dette tilbud kan det ikke blive bedre. Du får simpelthen mulighed for at betale over 3 gange - godt for din likviditet og nemt at komme i gang med.

SE VORES TILBUD

Skulle du have spørgsmål, så skriv endelig enten i tråden eller send en privat besked.

Ja, vi er ved at redesigne vores side, derfor vil der være lidt "flytterod", men den vil være 100% klar i løbet af weekenden.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:02

Blot til info, så er der kun 2 løsninger tilbage på afbetaling. Det går altid stærk på Amino :D

Fra Århus
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du diske op med et par lækre referencer? Jeg kunne godt være interesseret. Står pt. og skal have lavet 2 webshops.
/Rasmus

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:51

Endnu engang tages der super godt imod et tilbud på Amino - det er så fedt. Der er 2 "pakker" tilbage og så bliver tilbuddet fjernet. Så hvis du står og mangler en ny webshop i enestående Magento, så er det nu.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 16:13

Hej Thomas. Det lyder interessant.

Kan du ikke sende mig en PB? Kan ikke sende, men jeg kan åbenbart godt svare (antager det skyldes jeg ikke er amino+ medlem)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:55

Hej Mark,

nu har jeg sendt dig en privat besked, så må vi se om du kan åbne den :)

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 18:00

Mark J:
Kan ikke sende, men jeg kan åbenbart godt svare

man kan sagtens sende pb uden at være + medlem, mener man kan vælge det fra når man opretter en profil måske en venlig amino admin kan hjælpe dig med at få åbnet for funktionen 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:01

Ja, privatbeskeder kan fravælges, men mig bekendt er de slået til som standard.

I øvrigt er der EN shop tilbage til denne pris - efter bestilling af den næste ophører tilbuddet, så det er ved at være sidst udkald.

Fra ringsted
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:10

Hej Thomas jeg vil gerne have den sidste shop jeg har allerede et design klar som du kan kig på, det design er så godt nok sat op i prestashop men det forhindre vel ikke en pro at efterligne den og rette den til. 

stik mig en pb så tager vi den der :) 

mvh Bahaa 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 02:59

Hej,
naturligvis er det muligt at få designet fra Presta over i Magento, med mindre du har lavet et eller andet helt vildt, så kan det godt holdes indenfor det aktuelle tilbud :)

Jeg har kontaktet dig via PM her i weekenden, du skal være velkommen til at smide mig en mail

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)