Men ja, som Pontus siger... Sælg nogle lodsedler i stedet for! Og så skal der være 1 million kr. gevinst på én af dem.
Ja præcis.
Jeg ville bare give en lille gave som ekstra motivator :-)
Jeg skal lige læse lidt op på det med lotteri
VH Jens
Jeg syntes du bør pakke alle pakkerne på forhånd så, og derefter blande dem sammen (så der ikke er nogen tvivl om vilkårligheden af hvem millionen tilfalder)
- Hver pakke skal indeholde genstanden (usb eller hvad du nu har tænkt dig) + en sedel hvor der står "Du vandt desværre ikke" og så i én af pakkerne ligger der en sedel hvor der står "DU HAR KRAFTEDME VUNDET EN MILLION DIT HELDIGE SVIN!!!" (omformuleret)
Men bare husk på; at på den måde så kan du i princippet risikere at den første kunde af alle vinder millionen, og siden jeg regner med at du offentliggører når en kunde har vundet millionen (ikke hvem kunden er, men bare at millionen nu er vundet) - så risikerer du jo at sidde inde med de resterende 49.999 produkter, da folk så nok ikke ser helt samme motivation for at købe det. (du skal da nok få solgt NOGLE, men det kommer til at gå langsomt)
Hvis du gør det med at nr. 50.000 vinder millionen, og samtidigt også har en start dato, så køber folk selvfølgelig ikke lige fra starten af - det ville jo være utrolig dumt for ens vinderchancer. Og på den måde risikerer du at der ikke er nogle der køber før efter et par måneder.
- Samtidigt kan kunder også have i mente at du kun henvender dig til borgere i Danmark (det ved jeg ikke om du gør?) men hvis de ved at det kun er danskere der kender til konkurrencen, og alt om konkurrencen også står på dansk - så tænker de "hvor mange kender så til denne konkurrence og dette ukendte firma der udbyder konkurrencen" og det gør så at de venter ENDNU længere tid med at købe deres produkt/lod.