Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DanKort aftale til webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Yo guys,

Jeg skal bruge en DanKort løsning til en webshop lavet i PrestaShop, gerne med mulighed for at tage internationale kort også (MasterCard osv.)

Hvor vil i anbefaler jeg tegner min aftale?

Beer

Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:37

Hej Jonas,

Hvis du vil have en aftale hvor du kan tage dankort, er nets vidst den eneste indløser (pt).

Alternativt skal du benytte en løsning som f.eks. ewire.

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 21:37

Jeg har ePay som gateway og Nets+Teller som indløser. Det kan måske gøres billigere, men det er den optimale løsning for mig.

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:21

For lige at udspecificere: Når det gælder det "rene" Dankort, er Nets de eneste, der kan indløse det. Men der er masser af andre indløsere, der kan indløse Visa/Dankort - de bruger bare Visa-delen på kortet. :) 

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:03

Tak for svarene :)

Jeg kunne ikke skrive tilbage fordi min Amino konto fuckede up hen over weekenden.

Anyway, jeg har set lidt på de forskellige aftaler og regner med at lave Kortaftaler med Nets for at få DanKort og Teller for at få de internationale, også bruge QuickPay på min webshop. Nogen der har erfaringer med dette? Burde jeg vælge en anden løsning eller?

Regner med at bruge prestashop.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 02:33
Det er vist den løsning som er allermest udbredt i andre danske Prestashop-webshops, så den kombi går du ikke helt galt i byen med :)

Hvis der skulle opstå tekniske problemer undervejs, er det også nemmere at få hjælp, fx i det danske Prestashop-forum, da mange andre brugere har erfaring med et tilsvarende setup.
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 06:54

Hej 
Vi benytter også nets / teller samt epay på www.dailysweet.dk hvilket er en lidt dyrere løsning, men fungerer ubeklageligt og er stabilt.
DBH 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 07:09

Jonasklam:

Tak for svarene :)

Jeg kunne ikke skrive tilbage fordi min Amino konto fuckede up hen over weekenden.

Anyway, jeg har set lidt på de forskellige aftaler og regner med at lave Kortaftaler med Nets for at få DanKort og Teller for at få de internationale, også bruge QuickPay på min webshop. Nogen der har erfaringer med dette? Burde jeg vælge en anden løsning eller?

Regner med at bruge prestashop.

Du kunne også prøve at kontakte Euroline for at se om de kan gøre det billigere end Teller. Euroline koster ikke noget i oprettelse og intet månedligt abonnement - du betaler kun et gebyr af hver transaktion.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:10
Ja, Euroline er som udgangspunkt billigere end Nets/Teller, men kræver vist at man allerede har en vis omsætning i sin shop/virksomhed. Hvis det er en ny shop/virksomhed er det ikke sikkert man kan få en aftale med dem. Men det koster selvfølgelig ikke noget at høre dem ad...
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)