Hej jeg lægger inde med en rigtig god ide som jeg kigger rundt på nettet er der ikke særlige mange hjemmesider plus jeg har noget ekstra man selv kan bygge som osse kan sælges i webshoppen men har som sagt ingen penge hvad gør jeg?
er på dagpenge så det ikke noget jeg bare lige sådan kan kaste mig ud i da det koster en masse værktøj og det man skal bruge
Første fase.. At få hjemmesiden lavet, få den på Google og dens søgemaskiner..
Hvis der ryger en rotte i fælden starter du med at leje de maskiner du skal bruge til første kundes ordre - så bruger du overskuddet til at købe dit første værktøj os så fremdeles..
Sådan ville jeg gøre, langsomt bygge det op fremfor at låne store penge med stor risiko og endnu større renter.
Held og lykke med dit projekt.. Må man spørge hvad det er du kan ? :-)
Første fase.. At få hjemmesiden lavet, få den på Google og dens søgemaskiner..
Hvis der ryger en rotte i fælden starter du med at leje de maskiner du skal bruge til første kundes ordre - så bruger du overskuddet til at købe dit første værktøj os så fremdeles..
Sådan ville jeg gøre, langsomt bygge det op fremfor at låne store penge med stor risiko og endnu større renter.
Held og lykke med dit projekt.. Må man spørge hvad det er du kan ? :-)
Han kunne også forsøge sig med at "låne" værktøjet af en virksomhed han senere kan samarbejde med. Og er der i øvrigt ikke nogle ret skræmmende regler for hvornår man må gøre noget på dagpenge? - Måske det er godt lige at undersøge dette også.
har undersøgt det og jo der er en masse regler det dejlige ved det er min far er smed og kan svejse og han er med på ideen men vil ikke starte en virksomhed da han ikke må det med sit andet arbejde. og jo er inden i alle reglerne :D så er klar over det. :D og kan sige så meget det er noget med grille vil gerne sælge grille men den jeg selv vil lave inden for det kan jeg ikke komme ud med da hvis den vil blive stjålet :D
Som Thorborg også siger i en af hans videoer, så kan du jo altid starte i de små med f.eks at importere varer fra Kina for et par tusinder kroner - bare for at komme i gang og mærke følelsen af at lave en god handel, og så lige så stille fortsætte op ad.
Hej ja den med import fra kina og dagpenge den viste jeg godt det osse derfor jeg ikke er startet dog det jeg vil lave kræver ikke import fra kina det noget der skal laves her hjemme helt fra bunden og jo self når alle de andre ting skal sælges så det import men håber at finde en der måske kan være leverandør så jeg slipper for alt det papir arbejde