Jeg er ved at prøve at oprette en firmafacebook side. Jeg har ikke en privat side og har derfor lidt problemer med at oprette en side. PÅ forsiden trykker jeg opret en side for en virksomhed, jeg taster oplysningerne ind og trykker opret, så kommer den og siger man skal indtaste en gyldig email adresse. Den taster så selv min kærestes email ind da hun har været på hendes facebook profil tidligere på denne pc.
Kan man ikke oprette en firmafacebook siden uden at have en privat profil??
Jeg mener ikke du kan oprette en side uden selv at være på facebook, men jeg ved ikke så meget om det ;) Men du kan jo altid oprette en profil uden billede eller informationer eller noget, for så kan du oprette din firmaprofil ;)
Hvis du bruger din kærestes, så skal du være logget ind som hende for at kunne administrerer din fb side, men når du er inde på din fb side, så kommenterer osv. du som din virksomhed (og ikke som din kæreste), det kan nemlig vælges oppe i indstillinger ;) Håber det giver mening, er lidt svært at forklarer, ellers må du lige skrive igen, så skal jeg prøve at uddybe :)
det var faktisk det jeg havde gjort før, men det er åbenbart min email firmaemail adresse den ikke kan bruge.. men det virker, så jeg siger mange tak :-)