Meget forvirrende med det her nye layout ;-) Nå, men man vel vænne sig til meget!
Vi går i luften med www.selja.dk om et par uger, og er i gang med planlægge forsendelserne. Vi vil gerne sende mest muligt som Maxibrev af hensyn til prisen. Men hvilken emballage (til tykke islandske sweatre, der er pakket i en tynd plastikpose) er velegnet og overholder format kravene for maxibreve?
Hvad gør i andre tøjbutikker? Sender som pakker eller maxibreve?
Mvh.
Christian, Selja.dk
Besøg vores butik, Selja.dk. Alt i Islandsk strik, trøjer, sweaters, plaider og meget mere.
Vi sender langt det meste ud i plast forsendelsesposer, det fungerer rigtig godt. Vi sender kun som pakke, hvis forsendelsen er meget stor, eller hvis der er varer for mange penge. Efter de seneste prisstigninger sender vi sjældent som pakke, og det er meget få forsendelser der er blevet væk.
Hilsen Lene
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
Printer i så labels med adresse, eller skal der anvendes en særlig PostDanmark ting?
Vi har enkelte trøjer op til 2.495,- og her vi jo vælge at sende som pakkepost istedet.
Nina fra Jakodan (også herinde), sender nogle vareprøver på plastikindpakning, som jeg forventer at have i morgen, så kan jeg lege lidt med brevvægten og se om vi kan holde det hele under 1kg.
/c
Besøg vores butik, Selja.dk. Alt i Islandsk strik, trøjer, sweaters, plaider og meget mere.
Ja, vi sender som storbrev, da noget af vores tøj vejer meget lidt (præmaturtøj fra str. 32) så sendre vi meget til 17,50 og 27 kr. Du kan jo sende op til 2 kg som brev.
Det er lige præcis forsendelsesposerne fra Jakodan vi bruger.
Lene
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
Vi sender også mange af vores forsendelser som maxibrev.
Efter vi er stoppet med at skrive vores firmanavn som afsender - men blot vores navn og privatadresse er der stort set ingen forsendelser der bliver væk.
Vi bruger også plastposerne fra Jakodan - de er rigtig gode - holder supergodt og er nemme at håndtere. Og de fylder ikke meget :·)
Vi sender alt over en værdi af 300 kr. da vi ofte har oplevet enten at brevet er blevet væk eller at kunderne ringer og siger de ikke har modtaget det. Det sidste kan man jo ikke diskutere - hvis en kunde siger de ikke har modtaget en brevforsendelse er man jo nødt til at sende en ny - og tage det for gode varer. Det gør vi naturligvis også - men det er bare meget nemmere at kunne spore pakken når den er væk osv.
Mht. at pakken er forsikret - det giver jeg så ikke så meget for. Det er nemlig kun indkøbsprisen som er forsikret og ikke pakkens vejledende udsalgspris.
Jeg ville helt sikkert sende som pakke hvis det er dyre ting. Dine kunder for en meget bedre service når du kan give dem pakkenummer. Har du mon fri fragt? For jeg tror bestemt gerne kunderne vil betale fragt når det er unikke ting i sælger. Har I det rigtige udvalg som ikke fåes overalt er det ikke noget problem at tage fragt - det er i hvert fald min opfattelse :·)