Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompetent partner søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er du den nye partner jeg har brug for.

Jeg er en fyr på 23 der går rundt med en ide om at starte en hjemmeside. Jeg har forberedt en del, har samlet en del info er er pt. i kontakt med 10 pers omkring denne side. Jeg mangler "bare" en VIRKELIG dygtig programmør. Jeg mener selv min ide er glimrende og har stor tiltro til projektet.

Jeg har ikke selv den store forstand på hjemmesider, men er igang med at sætte mig ind i det (så godt som muligt) 

Jeg mangler en der kan hjælpe mig med den hårde/seje opstart uden høj løn og mange arbejdstimer.

Dette lyder som en joke, men er snart på bar bund med dette projekt, det står stille indtil at jeg har ham. Ham ud af en million der kan hjælpe mig. 

Jeg har ikke råd til at dette projekt falder sammen. Dette skal virke og håber der er en derude, villig til at gå ind i det her.

Det er en stor mundfuld, jeg beder om utroligt meget og har i virkligheden ikke den store forventning om at nogle henvender sig. Men det SKAL lykkedes !

God weekend.

Mvh Nicolai

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 12:04

Hvor meget kan du smide på bordet ??

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 17. Sep 12
Skrevet kl. 13:27

Jeg har ikke vanvittigt meget andet end ideen, som jeg vil kæmpe for at få op at køre. Og så startkapitalen til at få det igang. Dog søger jeg selvfølgelig den billigste men bedste metode ? 

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Først og fremmest synes jeg ikke du sælger det særligt godt i det her indlæg. Hvorfor ikke fokusere på hvad DU kan bidrage med. Der er ikke ret mange programmører derude, der gider arbejde gratis på et projekt - medmindre de tror 110% på det. 

Nicolai pichard:
Jeg har forberedt en del, har samlet en del info er er pt. i kontakt med 10 pers omkring denne side

Forberedt hvad? Hvad er det du har lavet? Hvad er det jeg man får ud af at gå med i det her?

Nicolai pichard:
Dette lyder som en joke, men er snart på bar bund med dette projekt, det står stille indtil at jeg har ham.

Igen, så sælger det her altså ikke projektet. Det du skriver er i grove træk "Jeg har givet op - er der nogen der vil lave det for mig?"

Nicolai pichard:
Jeg mener selv min ide er glimrende

Hvis du kun mener at din ide er "glimrende" - så kan du godt glemme alt om det! Hvis du skal få noget til at lykkes - og få overbevist andre om det. Så skal du ikke bare mene at din ide er "glimrende". Så skal du mene at din ide er hyperfantastisk

Prøv at lyt til det her podcast - i slutningen fra 1 time og 4 minutter og frem, der snakker de om netop det at finde partnere til sådan et projekt... de har nogle rigtigt gode pointer! http://www.smartpassiveincome.com/startups-mindset-john-saddington/ 

Held og lykke med det!

\Mikkel

Tilmeldt 17. Sep 12
Skrevet kl. 17:36

Jeg bliver nødt til at give et svar tilbage på dette som du skriver grundet at jeg kan godt se din pointe med at sælge min ide noget bedre.

Samtidig vil jeg dog hellere være ærlig omkring det, og sige at jeg ikke kan bidrage særligt meget med viden inden for IT og hjemmeside opbygning. Udover det gider jeg ikke og sidde og ligge alle kort på bordet i en åben debat, det kan folk høre hvis de har interesse i at kontakte mig. Der kan jeg give dem hvad jeg kan bidrage med. Når der så er en der skriver, "hvad jeg kan smide på bordet" så kan det godt være jeg ikke har været herinde længe nok til at forstå hvad dette betyde, om der menes,penge,viden,bidrag,ide ? 

Jeg har langt fra givet op, jeg er bare ærlig omkring tingene. Da det er det jeg har fundet ud af man kommer længst med i sidste ende, ligegyldigt om det er for at sælge sin ide. Og om jeg bruger glimrende eller hyperfantastisk er i min verden fuldstændigt ligegyldigt. 

Men tak for svaret og noget af det er taget til eftertanke. Og tak for pointer i form af podcast.

Nicolai..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)