Jeg kunne godt tænke mig at teste 'lookalike audiences' af i forbindelse med et kommende projekt. Skal det køre via Facebooks egen Power Editor? Eller er der nogle af tredjepartsplatformene, der understøtter det? Fx Perfect Audience el. AddRoll?
Jeg kunne godt tænke mig at teste 'lookalike audiences' af i forbindelse med et kommende projekt. Skal det køre via Facebooks egen Power Editor? Eller er der nogle af tredjepartsplatformene, der understøtter det? Fx Perfect Audience el. AddRoll?
På forhånd tak!
Så vidt jeg ved, så er det kun via Power Editor at det er muligt. Det er jo relativt nyt, så jeg tror ikke der er nogen tredjepart der understøtter det (endnu).
På forhånd tak!
Så vidt jeg ved, så er det kun via Power Editor at det er muligt. Det er jo relativt nyt, så jeg tror ikke der er nogen tredjepart der understøtter det (endnu).
God weekend, Kasper! :-)
Nu har jeg trawlet Perfect Audience igennem og intet fundet på den front, samme m. AdRoll. Så det ser ud til, der skal PE til.
Nu har jeg gennemtestet AdRoll & Perfect Audience til Facebook-retargeting på kryds og tværs -- samt skrevet til deres support. Der er ikke mulighed for 'custom audiences' og 'lookalike audiences', og det lyder heller ikke som om mulighederne er nært forestående.