Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook "synes godt om"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Har et spørgsmål, hvis altså det kan besvares.

Søtter man sit budget til 10 kr dagligt, hvor mange synes godt om vil dette give ? eller er beløbet for lille ? hvordan beregner de prisen er det CPC ? eller hvordan er ikke med.

mojgan

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 16:38

Hvis du går ind på Facebook og læser om det, så får du svaret :)

Men jeg skriver alligevel lige det vigtigste.

Når du laver en annonce så vælger du først om du vil betale pr. visning eller pr. klik - i mine øjne er pr. klik det bedste, men det er en smagssag.

Efterfølgende når du så har gjort annoncen klar, m.h.t. målgruppe o. lign. så foreslår Facebook en bestemt pris pr. klik, men du vælger selv om du vil give 100 kroner pr. klik, eller 1 krone pr. klik, jo højere du sætter din pris, jo oftere vises annoncen også.

Jeg lavede et forsøg i 10 dage, med et max antal kroner pr. dag på 10, og en pris på 1 krone pr. klik - altså op til 100 kroner - jeg kom af med 8. Om det skyldes at reklamen var uinteressant, eller mit lave bud kan man så diskutere.

Men sagt på en anden måde, du bestemmer 100% selv hvad det må koste.

Tilmeldt 25. Jan 13
Skrevet kl. 16:45

Hej og tak for svar, Enig og er også ved at læse deres annoncepolitik, men virker bare forvirrende.

Jeg ønsker KUN Tilkendegivelser ( synes godt om ) men alligevel er der 2 indstillinger at vælge imellem ?!

1) Få flere tilkendegivelser 

2) Se avancerede indstillinger ( med cpc )

Spørgsmålet er hvad skal JEG vælge.. de giver begge mening.

Tilmeldt 25. Jan 13
Skrevet kl. 17:18

Nu har jeg 2 gange prøvet at godkende og komme videre med annoncen, men får denne besked, begge gange:

Could not begin transaction: begin_transaction failed.

Kan ikke forstå hvorfor. Alt er udfyldt og krydset af.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 19:55

Hej

Har du tilføjet et betalingskort til din konto?

Hvis du sætter et beløb på 10 kr. om dagen, kan du få mellem 0-5 likes om dagen, i de fleste tilfælde vil du dog nokkun få mellem 0-2 likes. Det afhænger også meget af hvor specifik du laver din målgruppe. Jo tættere din målgruppe er på dit koncept el. forretning jo større sandsynlighed er der for at de vil smide et like, efter at have klikket på din annonce.

Du skal være velkommen til at skrive til mig hvis du vil have noget hjælp :-)

God aften

Lasse

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 22:31

Hej Mojgan. 

Du skal huske at gøre din markedsføring lokal, sådan at dine reklamer kun bliver vist for dem, som bor nær din forretning (Hvis du altså har en butik?)

- Det hjælper jo eksempelvis ikke meget at lave reklame for en butik på Bornholm, hvis det er folk i Skagen som ser annoncerne. 

God weekend :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)