Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube partner - kan det svare sig at......

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har et spørgsmål angående den nye mulighed for at blive youtube partner.

Jeg overvejer simpelthen at få lagt alle mine E-kurser online på youtube til gratis glæde, for alle maleglade folk. http://www.popart-skolen.dk/index.php/kurser  Med den nye "partner" løsning hvor der er reklame indtægter på filmene, burde det være en mulighed.

MEN........det syntes en smule uoverskueligt at vurdere om det ville fremme "salget" og dermed indtægterne for mit vedkomme. Har i nogle gode råd? Ville det være bedre at få en prof til at fremme salget som det er?

Som det ser ud nu, har jeg solgt kurserne via min hjemmeside, i et ikke optimalt system som konstant skaber problemer. Er nu ved at få det lagt i en webshop løsning. Jeg har derfor ikke haft stort salg på kurserne, da folk, tor jeg, også stadig er tilbageholdende med den slags. Nu har jeg åbnet fysisk butik, hvor jeg, på den danske front i hvert fald, ville kunne nyde godt at side salget af materialerne. Som måske ville være en bedre og mere profitabel løsning på sigt.

Meningen med mine kurser er at de skal oversættes til engelsk også......

Nogle forslag/erfaringer med dette medie.

På forhånd tak.

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare til info, så er "youtube partner" ikke noget nyt :)
Men jeg tror ikke du kommer til at få et større salg ved at smide alt dit materiale ud frit tilgængeligt, da folk jo så ikke får noget ud af at købe dem, da de allerede forefindes gratis, men afhængig af hvor mange visninger du får, kan du tjene okay på reklame indtægter - men mit kvalificerede gæt er at der er en begrænset målgruppe, og en del udbydere af gratis materialer, så du ikke skal regne med 10.000.000+ visninger, men det er jo ingen garanti ;)

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - takker for svaret. Det lyder ikke som noget der er værd at satse på :-)

Mille

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du skal regne med hverken at blive youtube partner, eller at tjene penge på det. Så hvidt jeg har forstået det, så kan man kun blive partner hvis man allerede har vist man laver kvalitetsvideoer med mange seere. Ud over det, så skal du op og have langt flere visninger end der er i dit marked.

Ville råde dig til at bruge youtube som teaser til dine rigtige produkter, og til at skabe trafik.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)