Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min blog og min seddel god?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

I protest mod KL og skolereformen sultestrejker jeg, og jeg blogger om mine oplevelser med det her: http://www.sultestrejke.blogspot.dk/  

Jeg ved overhovedet ikke om layoutet er godt og passer til emnet, gør det?

Jeg har også lavet en ophængeseddel, må jeg godt ophænge den forskellige steder på min skole? Altså udover på opslagstavlen, som ingen ser på nogensinde. Jeg tænker mest på dørene ved hovedindgangen, gangene, kantinen, kontoret og lærerværelset, men må jeg overhovedet hænge sedlerne op?

Tak på forhånd

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du alligevel forventer at dø af sult i løbet af et par måneder, behøver du vel ikke bekymre dig synderligt om lovligheden af at ophænge sedler på skolen.

Der kan vel næppe ske andet end, at nogen piller dem ned og beder dig lade være en anden gang...

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget af det dummeste og mest usunde jeg længe har læst. Se at komme i gang med at spise.

Fra Vils
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 18
Fra  NKDesigns Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige helt præcist hvad det er du ønsker at få ud af det. IMO tror jeg ikke ligefrem du får særligt meget ud af det, og jeg syntes det er en ret dårlig ide. Der bliver ikke lavet en reform tidligere fordi du sultestrejker, så jeg syntes du skal tage dig noget at spise og lade dem gøre deres. Det er ret irriterende at der ikke er så meget at gøre, men jeg tror dsv. bare ikke at en 13 årig skoleelev har så meget indflydelse på udfaldet af det hele. 

Du må da også snart være sulten Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)