Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nå, hvad med de der udenlandske freelancere?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har prøvet at søge lidt efter lignende tråde, men har stadig nogle spørgsmål. 

Vi skal have nogen til at lave en hjemmeside for os, og den skal være i orden, men stadig til en fair pris. Opgaven er røget på Amino Freelancer, men også freelancer.com, hvor der inden for 10 min lå 15 bud, og hvor beskeder ruller ind. Det er ikke den mest komplicerede hjemmeside, men der er noget månedlig brugerbetaling, forskellige medlemspakker, som har adgang til forskellige ting, en "help-desk" lidt a la et forum med nogle features, som skal programmeres, og så er det ellers bare en masse sider med informationer om nogle produkter samt standardsider.

Jeg er ikke så meget inde i de forskellige kodesprog og ved ikke, hvad det er optimalt at bygge siden på. Men kan man regne med at udenlandske freelancere bygger den på et ordentligt fundament, og så den er SEO-venlig? Hvad skal man være opmærksom på? Der er en del med en masse gode reviews, kan man så stole på dem 100 %? Har også smidt en forespørgsel afsted til nogle virksomheder for at sammenligne, men det virker til, at de udenlandske freelancere er meget billigere?

På forhånd tak :-)

Edit: En anden ting... Hvordan foregår betaling normalt med udenlandske freelancere? Betaler man i rater eller hvordan?

Mvh Lasse

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 08:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du ikke selv er i stand til at vurdere om dine freelancere gør et godt håndværk udviklingsmæssigt og SEO-mæssigt, så er det et meget farligt valg du har taget.

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:55

Som Kasper skriver er det lidt en chance at tage, da du ikke vil være i stand til at vurdere om du har fået noget ordentligt. Det vil du først finde ud af, når der engang skal videreudvikles på din hjemmeside fra en anden udvikler.

Sørg for at den du vælger benytter sig af nogle standarder som er udbredt.
Umiddelbart tror jeg de fleste i dag løser sådanne opgaver med et CMS-system og noget tilpasning samt moduludvikling, hvilket er en god ting.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)