Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig åbner vores webshop - kritik ønskes

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Randers SØ
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth,

Vi har selv sat hjemmesiden op :-) 

Hej Anders,

Mener du, at slideren skifter langsomt af sig selv, eller at den er langsom, når du trykker på pilene? 

Tak for feedback i to. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Goldheart.

Som de to andre Mads'er har været inde på, så kan det ikke understreges nok, at i skal differentiere jer. Hvis det eneste i differentiere jer på er prisen, for i det ekstremt svært pga. den hårde konkurrence. I skal være innovative og gerne låne ideer fra andre brancher. Jo mere snæver en front i vil indtage på markedet, jo større et stykke af kagen kan i få :)    

Jeg analyserede faktisk det australske markeds købsadfærd ang. smykker i en aflevering. Her er et lille uddrag:

(Australierne minder meget om danskerne) 

Tendenserne indenfor køb af smykker og ure på det australske marked er, at australierne går efter kvalitet og at de gerne vil skille sig ud. Flere australiere viser større interesse for mode og design, og efterspørgslen af internationale mærker stiger. Ukendte mærker taber store markedsandele til mærkevare, da Australierne køber smykker for at afspejle sin personlighed igennem det. De kvindelige forbrugere efterspørgere i højere grad smykker, som de selv kan tilpasse efter smag, hvilket hænger sammen med at Australien har et meget individualistisk samfund. Derudover foretrækker mange kvinder at de kan have en rød tråd i deres modetilbehør. 

Held og lykke med jeres shop!

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er lidt misvisende at der står guld i parantes og man så ved detaljer ser det er guldbelagt og så måske endda kun dele af smykket eller?

Og for mig som sidder ved en bærbar 17" der er det umuligt at få et hurtigt overblik, nærmest irriterende grundet scaleringen der kommer ved mouse over.

Jeg ved ikke om smykkemarkedet er sådan at man annoncerer at det er guld uden at være det eller?

Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en super flot webshop, som rammer jeres målgruppe rigtig godt.
Jeg er vild med at i holder det simpelt, men stadig utrolig lækkert.

Jeg er selv igang med at lave en webshop, og finder jeres til stor inspiration. Så jeg vil spørge om i vil svare på nogle spørgsmål?

- Hvilket program har i brugt til at lave jeres webshop?

- Er det simpelt at gøre, hvis man ingen erfaring har?

- Hvor lang tid har det taget?

- Kan i komme med gode råd?

Mange Hilsener

Viktor :) 

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)